Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیگلری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: اغلب واکسن‌هایی که در جهان برای کودکان مصرف شده اند چینی و آمریکایی هستند، چون زودتر از واکسن‌هایی دیگر توانستند تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را اخذ کنند. وی ادامه داد: واکسن انستیتوپاستور ایران مشترک با کشور کوبا ساخته شده و با توجه به نتیجه کارآزمایی بالینی در کشور کوبا روی کودکان و نتایج خوبی که در ایران روی بزرگسالان انجام شده ، واکسنی است که به لحاظ نوع طراحی، از زیر ساختی استفاده شده است که قابلیت تزریق به کودکان و شیرخواران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیگلری گفت: پلتفورم یا زیرساخت این واکسن کونژوک است یا ترکیبی همانند واکسن ذات الریه، پنوموکوک و واکسن مننژیت است و این زیرساخت در کودکان سال‌ها استفاده شده است و برای کودکان ایمن و بدون خطر است. رئیس انستیتو پاستور گفت: این واکسن از واکسن‌هایی است که با رعایت دقیق الزامات قانونی سازمان بهداشت جهانی انجام شده است و بزودی تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را می‌گیرد و در چندین کشور هم برای کودکان بالای ۲ سال استفاده شده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران جهان سازمان بهداشت جهانی کوبا کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست