Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:14:36 GMT

خطیبی:مجیدی یگان ویژه را با تماشاچی اشتباه گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۴۹۵۵

خطیبی:مجیدی یگان ویژه را با تماشاچی اشتباه گرفت

سرمربی آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار دوستانه تیم منتخب 98 و منتخب سرخابی، به حواشی دیدار با استقلال و البته مشکلات تراکتور و ماشین‌سازی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چهره‌های شرکت‌کننده در مسابقه یادواره شهید سلیمانی، رسول خطیبی بود؛ سرمربی آلومینیوم اراک که برای تیم منتخب 98 به میدان رفت، بعد از پایان مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت: اولاً من تشکر می‌کنم از کسانی که زحمت کشیدند این بازی برگزار شود، هم به خاطر حاج قاسم سلیمانی و هم سال جدید بچه‌های ارامنه که برای فوتبال ایران واقعا زحمت کشیدند، در رأس آن‌ها آقا مارکار و دیگر دوستان‌شان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: من فکر می‌کنم این بازی‌هایی که انجام شود، هم یاد و خاطره هر کسی که هست، به خاطر آن‌ها انجام می‌شود و از طرف دیگر، بچه‌های قدیمی دورهم جمع می‌شوند که به هر حال کار خوبی است که امیدوارم بیشتر انجام شود چون بچه‌های قدیمی هم بیشتر همدیگر را می‌بینند.

خطیبی درباره شادی بعد از گلش در دیدار با استقلال گفت: بازی‌های لیگ برتر الان فکر می‌کنم غیر از یکی دو تیم، هم‌سطح هستند و با احترام به هواداران استقلال در آن بازی همه شاهد بودند که ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و به مساوی هم قانع نبودیم؛ من فکر کنم که بچه‌های ما لیاقت 3 امتیاز را داشتند و اگر آن بازی را ما می‌باختیم، خیلی از معادلات بهم می‌خورد و واقعا حق به حقدار نمی‌رسید.

 

سرمربی آلومینیوم در واکنش به صحبت‌های انجام شده از سوی مسئولان استقلال توضیح داد: من درباره حواشی صحبت نمی‌کنم، چون کارم فنی است و درباره حواشی صحبت نمی‌کنم اما شاید آقای فرهاد مجیدی اولین بارش بود که به اراک آمده بود اما تمام بازی‌ها در آنجا خوب برگزار شده است و هفته قبل از آن، سپاهان و پرسپولیس در آنجا بازی کردند و هیچ اتفاقی هم رخ نداد.

 

 

 

او ادامه داد: من فکر می‌کنم بازی‌های بزرگ یگان ویژه بیشتری حضور دارند و بیشتر این عزیزان از یگان ویژه بودند و ماموران شخصی هم بودند که این‌ها فکر کرده‌اند که تماشاگر بوده اما واقعا این‌چنین نیست.

 

رسول خطیبی درباره مسائل جادوگری و بحث‌های خرافی گفت: کسانی که تیم‌شان فوتبال بازی می‌کند، الان پرسپولیس راه افتاده و همه می‌گویند که مثل فصول گذشته دارد فوتبال زیبایی را بازی می‌کند؛ تیم ما هم دارد خوب بازی می‌کند و جلوی استقلال و پرسپولیس و همه شاهد آن هستند. تیم‌هایی که دارند خوب بازی می‌کنند، همگی مشخص هستند و مشخص است که کی شانس می‌آورد. ما 3 هفته قبل 4 بار به تیرک زدیم و اگر توپ‌هایمان به گل می‌رفت 4-1 می‌بردیم. این‌ها آدم‌های غیرفوتبالی هستند که می‌خواهند خودشان را توجیه کنند، من اصلا این چیزها را قبول ندارم چون تا وقتی خدا را قبول داریم، این چیزها را باید کنار بگذاریم و صحبت آن را انجام ندهیم.

 

سرمربی آلومینیوم در واکنش به رأی کمیته انضباطی درباره گل‌گهر پاسخ داد: من یکبار درباره این صحبت کردم اما فکر می‌کنم خیلی‌ها درباره این مسئله صحبت نمی‌کنند؛ شما رسانه‌ها بیشتر از بنده باید به این موضوع رسیدگی کنید، این قضیه که پیش آمده، آدم‌هایی از بیرون زمین مقصر بودند (از فدراسیون تا ایجنت و ...). آن کسانی که اشتباه کردند و باعث و بانی بودند را باید محکوم کنند و سپس درباره نتایج درون زمین صحبت کنند.

وی افزود: اول باید ببینند که چه کسی این اشتباهات را انجام داده که باعث شده جدول بهم بریزد و امتیازات در لیگ برتر بالا و پایین شود، اول باید به آن رسیدگی شود اما کسی به این مسئله توجه نمی‌کند؛ فکر می‌کنم آقایان گردن‌کلفت هستند که نمی‌گذارند به این مسائل رسیدگی شود. دوماً هم وقتی این امتیازات جا به جا شد، تیم من صدر جدول بود و موقعی که امتیازات جا به جا شد، دل من برای تیمم و بازیکنانم سوخت چون من بازیکن دارم 12 یا 14 کیلومتر در زمین دویده و حقش را در زمین گرفته اما اشتباهات چند نفر باعث شده تا زحمات بازیکنان در زمین مسابقه هدر برود.

 

رسول خطیبی در تکمیل صحبت‌هایش درباره رأی کمیته انضباطی گفت: من فکر می‌کنم فوتبال چیزی است که باید حقت را در زمین بگیری، نه این‌که با اشتباه چند نفر، آن کسانی که حق‌شان را دارند در داخل زمین می‌گیرند، تضعیف شوند و فکر می‌کنم این چیز خوبی نباشد؛ امیدوارم جوری تصمیم بگیرند که کسی در این بین متضرر نشود.

 


خطیبی درباره واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی گفت: درست است که فکرم در آلومینیوم است اما زحماتی که من در فوتبال تبریز کشیدم، باید منِ رسول خطیبی درباره فوتبال شهر و زادگاهم صحبت کنم، چون اگر به شهرتی رسیدم در آن دو تیم بوده است و حق دارم درباره فوتبال تبریز صحبت کنم؛ من واقعا از عده‌ای از آقایان که تصمیم‌گیرنده شده‌اند، ناراحتم. کارهایی که من در تبریز انجام دادم، فکر کنم هیچکس انجام نداده، من 2 تیم در آنجا بالا آوردم و تراکتور را در نیم‌فصل مربیگری برای اولین‌بار قهرمان نیم‌فصل کردم و کارهایی کردیم که فوتبال تبریز از لحاظ بومی‌گرایی حدود 15-16 بازیکن بومی را معرفی کردم.

 

 

سرمربی آلومینیوم در توضیح اقدامات خود در تبریز گفت: بعد از آن هم می‌خواستم کارهایی انجام دهم اما فکر می‌کنم منافع یکسری از نفرات به خطر افتاد و باعث شدند که نه این‌که من فرار کنم، اما من گفتم تا بگذاریم این عزیزان جلو بیایند و می‌بینیم که این آقایان آمدند و فوتبال تبریز را به این وضعیت انداختند؛ آدم‌های غیرفوتبالی که هواداران هم آن‌ها را می‌شناسند و فکر می‌کنم به استادیوم هم تاکنون نیامده‌اند اما پشت پرده با ساخت چند پیج فیک، منافع‌شان در خطر افتاده بود و آمدند عده‌ای را تخریب کردند. همه فوتبالدوستان تبریزی می‌دانند منظور من کیست، حالا یک نفر هم نبوده و حدود 10-15 نفر هستند.

 

وی افزود: آقای زنوزی در فوتبال و از لحاظ این‌که چندین هزار نفر را در کارخانه‌هایشان کار می‌کنند، کمک کرده است؛ این‌که بگوییم مقصر اصلی ایشان بوده، درست نیست چون من با چشمان خودم دیده‌ام که ایشان تعصب داشته‌اند اما خودشان هم قبول کرده‌اند که اشتباهات مدیریتی داشته‌اند، اشتباهاتی که به ضرر تراکتور، ماشین‌سازی و گسترش فولاد بوده است. ولی من فکر می‌کنم ایشان را برای این تصمیمات تحت فشار قرار می‌دادند، اما حالا اشتباه کرده یا نکرده، ایشان تا الان زحماتش را کشیده و خرج کرده و نباید بیشترین هجمه روی ایشان باشد.

خطیبی با قدردانی از زنوزی ادامه داد: به عنوان یک تبریزی از ایشان تشکر می‌کنم، بالاخره زحمت کشیده است، با این‌که می‌گویم اشتباهاتی هم داشته است و تصمیماتی که از طرف ایشان گرفته شده، اشتباه هم داشته، اما باید از زحمات‌شان تشکر کنم و امیدوارم از این پس هر کسی که به تراکتور و ماشین‌سازی و بقیه تیم‌هایی که دارند مدیریت می‌شوند آمد، مدیریتی داشته باشند که درازمدت باشد و کوتاه‌مدت نباشد و هواداران هم تحمل کنند چون ارگان و شرکت جدیدی آمده و نیاز دارد که برنامه‌ریزی بلندمدتی داشته باشد.

 

رسول خطیبی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: من همیشه گفته‌ام اگر برنامه‌ریزی در تبریز در کنار حمایت هواداران باشد، مثل تیم‌های بزرگی چون سپاهان، برنامه‌ریزی 3 یا 5 ساله داشته باشند، قطعا تراکتور از این پس موفق خواهد شد، در صورتی که این 10-15نفر که گفتم، هواداران از شرشان در فوتبال تبریز خلاص شوند. من مطمئنم که فوتبال تبریز مثل سال‌های قبل و دهه‌های 70-80 می‌تواند بشود.

 

رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک سرمربی آلومینیوم رسول خطیبی فوتبال تبریز من فکر می کنم خطیبی درباره ماشین سازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی

منابع رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

تارنمای روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت نیز در این باره گزارش داد که این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسؤول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرمانده یگان ویژه "رفائیم" نیز قصد دارد استعفا دهد.

براساس گزارش این رسانه ها، فرمانده یگان ویژه رفائیم این رژیم که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دویر حیور فرمانده مافوق خود استعفایش را اعلام کرده است.

همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

 همزمان با انتشار این خبرها، همین روزنامه «یدیعوت آحارنوت» عصر امروز پیش‌بینی کرد که پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

این روزنامه نوشت که هنوز استعفای هالیوا اجرایی نشده و در انتظار تعیین جانشین است، اما پست رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش پس از منصب رئیس ستاد کل ارتش، از پیچیدگی و دشواری خاصی برخوردار است.

پس از استعفای هالیوا، بسیاری از گزارش‌ها و تحلیل‌های رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که شمار زیادی از روسا و فرماندهان ارتش و دیگر مقامات این رژیم از سمت خود استعفا خواهند داد.

این روزنامه افزود که «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش نیز به رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است که تا آگوست سال جاری از سمت خود استعفا می‌دهد.

پیشتر هالیوا یک هفته پس از آغاز عملیات مقاومت با عنوان طوفان الأقصی و پس از آن رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نیز به ناکامی خود در پیش بینی این عملیات اذعان کردند.

یدیعوت آحارونوت پیش‌بینی کرد استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک منجر به آغاز موج اعتراضات در خیابان و موج استعفا‌ها در ارتش و سطح سیاسی در رژیم صهیونیستی خواهد شد.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم