Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر با کسب ۲۸ امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل ۸ پیروزی ، ۴ تساوی و یک شکست کسب کردند. آن ها همچنین ۱۹ گل به ثمر رساندند و ۹ بار هم گل خوردند. بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل مهدی عبدی و عیسی آل کثیر هستند که هرکدام ۴ بار موفق به گلزنی شدند و مهدی ترابی با دادن ۵ پاس گل بهترین پاسور این تیم و البته لیگ به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تاثیرگذارترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی است؟. عیسی آل کثیر مهاجم این تیم در مجموع بازی هایی که در این فصل برای پرسپولیس انجام داده ، روی ۹ گل تاثیرگذار بوده و بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس  بوده است. عیسی ۴ گل در لیگ برتر و  یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده است. به غیر از آن در جام حذفی موفق شد ۲ پاس گل به هم تیمی هایش داد و همچنین در لیگ موفق شد ۲ بار برای تیمش پنالتی بگیرد که هر دو پنالتی هم منجر به گل شد. بعد از آل کثیر ، مهدی ترابی روی ۷ گل و مهدی عبدی روی ۵ گل پرسپولیس تاثیرگذار بودند و در رده های دوم و سوم موثرترین بازیکنان سرخ ها در این فصل قرار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی عبدی عیسی آل کثیر مهدی ترابی پرسپولیس خبر ویژه عیسی آل کثیر مهدی ترابی مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد

تیم ایران با برتری یک بر صفر در دیدار امروز صعود خود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را قطعی کرد. مهدی قایدی از سوی تیم فنی فیفا به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان انتخاب شد.

ستاره ریزنقش تیم ملی ایران در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول در بازی امشب مقابل ترکمنستان موفق شد پاس مهدی طارمی را با ضربه تماشایی تبدیل به گل کند و برتری ایران را رقم بزند.

البته قائدی قبل از این گل یک فرصت عالی و دروازه خالی را هم از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قایدی: طارمی بازیکن بسیار باهوشی است
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان شد
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳