Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های فوری وزارت صنعت درخصوص تنظیم بازار کالاهای پایه‌ای، شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار سیمان هستیم و مشکل خاصی در تنظیم بازار سیمان وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، سیف‌الله امیری با اشاره به قیمت سیمان عرضه شده در بورس کالا اظهار کرد: در هفته جاری در بورس کالا قیمت هر پاکت سیمان کمتر از ۲۵ هزار تومان و قیمت هر تن سیمان فله حدود ۳۶۳ هزار تومان است و در بازار هم هیچ مشکلی برای تولید و عرضه این محصول وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر هفته حدود یک میلیون تا یک میلیون و دویست هزار تن سیمان در بورس کالا عرضه می‌شود که کمتر از یک میلیون تن آن مورد معامله قرار گرفته و مابقی برای عرضه مجدد در بورس آماده می‌شود.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بازار آزاد قیمت هر پاکت سیمان بین ۳۲ تا ۳۶ هزار تومان است که این افزایش نسبت به بورس کالا مربوط به ده درصد مالیات ارزش افزوده و همچنین هزینه‌های حمل و نقل و موضوعات دیگر است.

امیری با اشاره بر آرامش و ثبات ایجاد شده در بازار سیمان، از تأمین به موقع سوخت مورد نیاز کارخانجات سیمانی خبر داد و گفت: مازوت مورد نیاز این کارخانجات تأمین و تحویل داده شده است و در این زمینه هم با مانع خاصی مواجه نیستیم؛ به این ترتیب شاهد افزایش میزان تولید و عرضه این محصول نسبت به تقاضای بازار هستیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 546844

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقتصاد سیمان قیمت سیمان تولید سیمان کارخانجات سیمان سیمان پاکتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازار سیمان بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟

به  گزارش صدای ایران، قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.


تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.


گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

دیگر خبرها

  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها