Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@12:04:17 GMT

علی باقری با همتای کره‌ای خود دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۷۵۲

علی باقری با همتای کره‌ای خود دیدار می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در وین با همتای کره ای خود در وین دیدار و گفت و گو می‌کند.

به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده عصر روز چهارشنبه اظهار کرد: علی باقری با همتای کره‌ای خود دیدار می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: حضور مقام وزارت خارجه کره در وین یک تصمیم شخصی بوده وط‌رف‌های ثالث به خاطر مسائل دوجانبه و چندجانبه درخواست دارند در وین حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درخواست ملاقات با هیات جمهوری اسلامی ایران از طرف کره‌ای‌ها اعلام شده که آقای باقری در مقام معاون سیاسی وزارت امور خارجه با همتای کره‌ای دیدار می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه این دیدارها هیچ ربطی به مذاکرات ایران و ۱+۴ ندارد، گفت: کره ای‌ها با برخی از هیات‌های حاضر در وین دیدار کردند و چنین ملاقات‌هایی معمولا در حاشیه چنین نشست‌هایی مرسوم است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت وین وزارت امور خارجه علی باقری کره جنوبی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت وزارت امور خارجه همتای کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اف بی آی»: چین به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا نفوذ کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس اداره پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» مدعی شد که چین برنامه هایی برای هدف قرار دادن زیرساخت های این کشور دارد.

«کریستوفر رای» رئیس اداره پلیس فدرال آمریکا روز شنبه اعلام کرد که جمهوری خلق چین در حال کار بر روی قابلیت هایی است که زیرساخت‌های حیاتی آمریکا را هدف قرار می دهد تا در زمان مشخص بتواند زیرساخت‌های حیاتی آمریکا را هدف آسیب قرار دهد.

رییس اف بی آی مدعی شد که هکرهای چینی قبلاً با استفاده از بات‌نت‌ها (شبکه‌های رایانه‌ها و سرورهای آسیب‌دیده) به زیرساخت‌های آمریکا نفوذ کرده‌اند و فقط منتظر لحظه مناسب برای وارد کردن ضربه‌ای ویرانگربه این زیر ساخت ها هستند.

«لین جیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اخیراً اعلام کرد که کشورش از آمریکا می خواهد فوراً حملات سایبری خود علیه چین را متوقف کند و از تهمت زدن به چین دست بردارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری گفت «ولت تیفون» در واقع یک گروه مجرم سایبری باج افزار است و هیچ کشور یا منطقه ای از آن حمایت نمی کند.

لین افزود که بر کسی پوشیده نیست که آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان و بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری است.

کد خبر 6083719

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • «اف بی آی»: چین به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا نفوذ کرده است