Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  یک فرد آلمانی که پیش‌ازاین معتقد به مسیحیت کاتولیک بود بعد از جاری ساختن شهادتین که توسط آیت‌الله حسینی همدانی قرائت‌شده بود به دین مبین اسلام و تشیع علوی مشرف شد.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله حسینی همدانی، توضیحاتی در خصوص دین اسلام و مذهب تشیع به این تازه‌مسلمان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد مسیحی پس از آشنایی با ایرانیان مقیم کشور آلمان با دین اسلام آشنا شد و در سفر به ایران تحت تأثیر معارف و آموزه‌های آسمانی تشیع قرار گرفت و مذهب تشیع اثنی‌عشری را برای خود برگزید.

 در پایان این مراسم از سوی آیت‌الله حسینی همدانی به این جوان تازه‌مسلمان یک جلد قرآن کریم اهدا شد.

انتهای پیام/ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دین اسلام کاتولیک های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

به گزارش مهر، گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

دیگر خبرها

  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد
  • خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان