Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان جام «سردار دل‌ها» امروز (یک‌شنبه) با ۴ دیدار همزمان در شهر‌های میزبان برگزار شد.

فولاد سیرجان ۳ – ۲ راه یاب ملل

راه‌یاب ملل مریوان در هفته پانزدهم میهمان فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود و سه بر دو مغلوب میزبان خود شد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع عنوان قهرمانی در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به راه‌یاب واگذار کرد، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید و هفتمین برد خود را به دست آورد و ۱۹ امتیازی شد.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب در دور رفت مقابل سیرجانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شده بودند، اما امروز یک امتیاز از این تیم گرفتند و ۲۳ امتیازی شدند.

هراز آمل ۳ – یک هورسان رامسر

لبنیات هراز آمل که جدال سخت و نفس‌گیری برای تصاحب رتبه سومی پیکان در جدول داشت، این هفته میزبان هورسان رامسر بود. دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی در یک جدال چهار سته، موفق شدند با نتیجه سه بر یک هورسان رامسر را شکست دهند.

آملی‌ها در این رقابت در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان رامسر تنها در ست سوم موفق به کسب امتیاز ۲۶ بر ۲۴ شدند. هرچند که لبنیات به آن‌چه در بازی مقابل هورسان می‌خواست رسید، اما با توجه به پیروزی پیکان در رقابت با فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل موفق به تصاحب جایگاه خودروسازان در جدول نشد.

تقابل دو تیم لبنیات و هورسان در هفته دوم نیز با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان بهروز عطایی تمام شده بود.

شهرداری ورامین ۲ – ۳ شهداب یزد

تیم والیبال شهرداری ورامین در حالی در دیگر دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر مردان میزبان شهداب یزد بود که قبل از این مسابقه در ۶ دیدار پنج سته به میدان رفته بود و با تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه در این داده آماری برابر بود. ورامینی‌ها در این مسابقه سه بر دو مغلوب میهمان خود شدند تا تعداد ناکامی‌های این تیم به عدد ۱۰ برسد و همچنین شهرداری ورامین با هفت مسابقه، رکورددار بازی‌های پنج سته شود.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم شهداب در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را شهرداری ورامین واگذار کردند، اما در سه ست بعدی با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ فاتح میدان شدند و هشتمین برد خود را جشن گرفتند. این مسابقه در ست پنجم و در امتیاز ۱۲ بر ۱۱ به سود شهداب به دلیل پرتاب بطری آب از سوی عوامل سالن گل‌عباسی ورامین و پخش شدن آن در زمین مسابقه، به مدت ۲۵ دقیقه متوقف شد تا زمین کاملا خشک و آماده مسابقه شود.

سایپا تهران ۳ – صفر شهرداری گنبد

تیم شهرداری گنبد این هفته در جدال غیرمستقیم با پاس گرگان و مس رفسنجان به عنوان تیم‌های ۱۹ امتیازی جدول بود. تیم‌هایی که هرکدام ۶ برد در کارنامه داشتند و پیروزی در بازی امروز نقش تعیین‌کننده‌ای در جایگاه‌شان در میانه‌های جدول داشت. شهرداری گنبد برای ماندن در کورس رقابت ۱۹ امتیازی‌ها باید نارنجی‌پوشان سایپا را شکست می‌داد. اما شاگردان عظیم جزیده در خانه والیبال گوی و میدان را به میزبان خودروسازشان واگذار کردند و با نتیجه سه بر صفر مقابل این تیم شکست خوردند.

سایپا در این دیدار موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به سود خود شد. پیش از این و در هفته دوم نیز سایپا موفق شده بود با نتیجه سه بر دو مقابل شهرداری گنبد به پیروزی برسد. شهدابی‌ها در این مسابقه سه بر صفر و با ثبت امتیاز‌های ۲۸ بر ۲۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۶ حریف خود را از پیش برداشتند تا هم شرایط خود را در جدول بهبود بخشند و هم نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنند.

بیشتر بخوانید 

پیکانی‌ها سومین شکست متوالی تیم والیبال سپاهان را رقم زدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال شهرداری ورامین نتیجه سه هورسان رامسر شهرداری گنبد راه یاب بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
فجری‌ها در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر زیبای حمید ملکی با ضربه سر شاهین طاهرخانی مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل رسید.
همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با یک گل به پیروزی دست یافتند.
میلاد غریبی در دقیقه ۳۴ برای شهر راز شیراز گلزنی کرد.
با پایان یافتن هفته بیست و هفتم تیم خیبر خرم با ۶۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۶ امتیاز دوم شد و تیم فجر هم با ۵۵ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
تنها چهار تیم بالای جدول شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند هر چند خرم آبادی‌ها شانس بیشتری دارند تا بازی‌های باقی مانده برای چهار تیم حساس‌تر شود.
در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.
شاهین بندر عامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا