Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدتقی جلیلی، نقاش معاصر کشورمان که ده‌ها نمایشگاه داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد، مجموعه ای از ۱۶ تابلوی نقاشی خود را با عنوان «سرتاسر» به نمایش خواهد گذاشت.


جلیلی در این مجموعه با استفاده از لباسهای فرزندش وارد دنیای کودکی شده و آن‌را با خیال خود ترکیب کرده و آثاری را تحت عنوان «سرتاسر» خلق نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه از روز هفدهم دیماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری گاما در خیابان پاسداران نبش گلستان دهم افتتاح شده و به مدت ۶ روز  به نمایش گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی هنرمندان نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرمندان نقاشی هنرهای تجسمی هنرمندان نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟