Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:00:55 GMT

آغاز مراسم تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۷۸۶۵

آغاز مراسم تشییع پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در قزوین

ایسنا/قزوین مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس و شهیدان «باب‌الله داوودی» و «صفرعلی فیض بیگدلی» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان قزوین آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس و شهیدان «باب‌الله داوودی» و «صفرعلی فیض بیگدلی» که به‌تازگی شناسایی‌شده‌اند امروز ۱۶ دی ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا از سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، ۲ شهید در لشکر ۱۶ زرهی قزوین و یک شهید نیز در روستای «ولی‌آباد بوئین‌زهرا» به خک سپرده خواهند شد.

بنا بر این خبر، به درخواست خانواده‌های شهدای تازه شناسایی‌شده، شهید «باب اله داوودی» در مزار شهدای شهر سگزآباد و شهید «صفرعلی فیض بیگدلی» نیز در شهر اقبالیه از توابع شهر قزوین خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری قزوين شهدای گمنام شهادت حضرت زهرا س دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش