Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه زندگی سردار سلیمانی یک مکتب آسمانی است، گفت: مکتب شهید سلیمانی در راستای پیروی از ولایت فقیه بود و لازم است زوایای مختلف این مکتب برای آیندگان تبیین شود.

بهرام ستاری در آیین مرد میدان گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ‌سازی حاج قاسم باید به‌عنوان یک کار پژوهشی در دستور کار قرار گیرد چراکه این تاریخ گذشته روشنی دارد و آینده روشنی را ترسیم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زندگی سردار سلیمانی یک مکتب آسمانی است و زوایای این مکتب باید برای آیندگان تبیین شود، ادامه داد: حُسن عاقبت به خیری هر فرد در نظام اسلامی با انجام اقدام جهادی باید سرلوحه کار مسئولانی باشد که زیر پرچم انقلاب هستند.

ستاری گفت: عاقبت به خیری همه ما در گرو پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و اطاعت از ولی‌فقیه است چراکه این دو از مکتب حاج قاسم بجا مانده است.

سردار سلیمانی به‌دنبال ایجاد صلح در منطقه بود

حبیب‌الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این آیین با بیان اینکه شهید سلیمانی به‌دلیل اینکه از خیل همرزمان شهیدش جامانده بود غبطه می‌خورد، ادامه داد: سردار سلیمانی نابغه نظامی بود، نبوغ نظامی بی‌نظیری داشت که همواره به‌دنبال صلح در منطقه بود اما توسعه‌طلبی در ذات صهیونیست‌ها وجود داشت و بزرگ‌مردی مانند حاج قاسم پرچم تسلیم را به دست این رژیم داد.

وی کرد: دشمن به‌دنبال جدایی ارتباط ایران با سوریه، لبنان و فلسطین بود و افراد جنایتکار را با تفکر وهابیت به منطقه فرستاد تا جنگ را با نام داعش آغاز کند، اما سردار سلیمانی مقاومت کرد و نگذاشت گروه‌های تکفیری حاکم شوند.

توکلی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مدل مدیریتی شده است، گفت: امروز تفکر ضد استکباری، ضد استعماری و حامی مظلومان به برکت خون شهید سلیمانی حاکم و حاج قاسم نماد استکبار ستیزی شده است.

وی با اشاره به اهدای نشان عدالت و شجاعت توسط مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی، تصریح کرد: ولایت‌مداری حاج قاسم از بارزترین ویژگی اخلاقی ایشان بود و اکنون مکتب او پیش روی ما است و باید به وصیت‌نامه این شهید عمل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهید سلیمانی فلسطين سردار سلیمانی مقام معظم رهبری سردار سلیمانی شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

خبرنگار صداوسیما از قول فرمانده هوافضای سپاه: در عملیات علیه اسرائیل، از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی