Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:37:07 GMT

شهدای گمنام و غوغایی که در شهرها برپا شد+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۱۸۶

شهدای گمنام و غوغایی که در شهرها برپا شد+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مراسم استقبال از دو شهید گمنام  در شهر ورودی بهشهر در رستمکلا با حضور همه عاشقان و دلدادگان و جمعی از مسؤولان برگزار شد و پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده برای وداع و خاکسپاری به بهشهر تحویل شد تا روز پنج‌شنبه در دو نقطه از این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

این دو شهید دفاع مقدس در مصلای آیت‌الله جباری(ره) بهشهر این میعادگاه عاشقان میهمان مردان و زنانی بودند که جانانه پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستادند و هم آمدند تا بار دیگر وفای به عهد و پیمان با شهدا را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آری حضور شهدا سبب نور و برکت بخشیدن به دل‌هاست و چه به موقع آمدند و به دور از هر خط و رنگی در دل‌های‌مان جای گرفتند و سبب حال خوب‌مان شدند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر در مصلای آیت‌الله جباری(ره) بهشهر جانانه با دو شهید خوشنام دفاع مقدس وداع کردند و امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) این دو شهید ۲۷ و ۴۰ساله از عملیات‌ بدر و شرق دجله را تشییع و در بندر امیرآباد و روستای برما به خاک می‌سپارند.

 

 

این روزها مازندران میزبان ۶ آلاله زهرایی است تا بار دیگر واسطه خیر برای همه من و ما شوند و همچنان که ما به حضور این قهرمانان و پهلوانان سرزمین‌مان می‌بالیم؛ این افتخارآفرینان هم نیم نگاهی به ما کرده و دست‌گیر ما در قیامت باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای گمنام دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س)تهران با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می شود.

لذا از عموم مردم بخصوص خانواده های معزز شهدا دعوت می شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدای عزیزمان داشته باشیم.

کد خبر 6081680

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است