Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:25:32 GMT

سردار سلیمانی سرباز ولایت بود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۳۸۱

سردار سلیمانی سرباز ولایت بود

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز باحضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، خانواده شهید سلیمانی، خانواده شهید پورجعفری، خانواده شهدا از سراسر کشور و مسئولان کشوری و لشکری و مهمانان خارجی از جمله حجت‌الاسلام  حکیم از کشور عراق در مصلی کرمان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از تمام مسئولان برگزار کننده ستاد برگزاری دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم و موکب دارانی که  از زائران شهید سلیمانی مهمان نوازی کردند گفت: این شهید با معرفت تمام در خط پیامبران و امامان بوده است.

او می‌گوید: شهید سلیمانی مرد بزرگ میدان است و شجاعت و متواضع و بوسه زدن به دست پدر و مادر و  سیر و سلوک سیره شهید سلیمانی است.

به گفته او عمر پر برکت در جهاد، دفاع از اسلام، وصل پیوسته در جهاد بخشی از عملکرد سردار سلیمانی است.

او گفت:سردار سلیمانی بی باک در مصاف با دشمنان همچون مالک اشتر بود و عشق به سرباز ولایت بودن داشت.

خبر در حال تکمیل شدن است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی امینی، بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایت مدار ورامین مفتخرند از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به مدت ۵ شب میزبان شهیدی گمنام از دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها و مراسم احیا شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی باشند.

وی افزود: حضور بابرکت این شهید بر معنویت مراسم خواهد افزود و باعث معطر شدن فضای مراسم به عطر ایثار و شهادت خواهد شد.

امینی گفت: مردم شهرستان ورامین که در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت به ویژه در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور حداکثری و مؤثر داشتند قدردان شهدا بوده و خواهند بود.

کد خبر 6064979

دیگر خبرها

  • ضیافت افطاری به همراه خانواده شهدای کرمان
  • ورامین در لیالی قدر میزبان شهید گمنام است
  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • پشتیبانی از ولایت فقیه نقشه نفوذ دشمن را از بین می‌برد
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد