Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رحیم نیا، در واکنش به  اظهارنظری درخصوص اینکه افراد وقتی برای واکسیناسیون مراجعه می کنند بعداز ثبت اطلاعات و مشخصاتشان، بدون تزریق واکسن، کارت ملی و کارت واکسن را دریافت کرده و  محل را ترک می کنند، پاسخ داد: انجام چنین اقدامی امکان پذیر نیست.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی افزود: باید توجه کرد که در مراکز واکسیناسیون افراد روی صندلی ها می نشینند و تک تک فراخوانده شده و پیش می روند و واکسیناسیونشان انجام می شود ‌و سپس کارت ملی و کارت واکسن‌شان را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند عملا امکان تخلف وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  احتمال فروپاشی کرونا به کمک سویه اومیکرون کرونا به‌مثابه سرماخوردگی؛ کی به آن روز خوب می‌رسیم؟

۴۷۲۳۳

کد خبر 1589812

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین در ورزشگاه چند منظوره عشق آباد به مصاف هم رفتند که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران در دقیقه ۳۹ بازی و پس از خطا روی بازیکن ترکمنستان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

کنعانی زادگان با دریافت این کارت نمی‌تواند ایران را در بازی رفت برابر هنگ کنگ که در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار خواهد شد همراهی کند و محروم است.

شجاع خلیل زاده و سامان فلاح نیز دو بازیکن دیگر تک اخطاره ایران هستند که اگر در نیمه دوم برابر ترکمنستان کارت دریافت کنند دیدار برابر هنگ کنگ را از دست می‌دهند.

کد خبر 6063141

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید