Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر، جاده‌سی‌سخت-پادنا و محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدان‌، جاده پونل-خلخال، محور وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور یاسوج-باغچه سادات-دهدشت در استان چهارمحال و بختیاری در استان مازندران و نیز جاده چالدران- خوی‌ در جنوب استان آذربایجان غربی به دلیل بروز سیلاب و نبود ایمنی مسدود شده است.

آشوری ادامه داد: همچنین در جنوب استان سیستان و بلوچستان محورهایی نظیر محور دلگان -رودبار، محور بزمان به مکسان - دلگان، جاده دلگان -هودیان، ‌محور جلگه - چاه اسحاق، ‌محور دلگان -زهکلوت، ‌محور دلگان-جلگه، ‌محور مرزی ریمدان‌ و محور میل نادر  - سفیدآبه به دلیل بروز سیلاب و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت:  دوربین‌های نظارت تصویری هم‌اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی‌، خراسان جنوبی و کرمان و بارش باران در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت:  کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۲۵۶ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۹.۴ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۵.۲ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

پرترددترین جاده‌های کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با ۱۳۲ هزار تردد، آزادراه ‌تهران-کرج با ۱۲۶ هزار تردد و آزادراه کرج‌-قزوین با ۱۲۰ هزار تردد، ثبت شد.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور کندوان و آزادراه قزوین-کرج

آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده گرماب و تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای هراز و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت‌ نشان می‌دهد.‌

‌وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر راه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده استاندارد داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها اضافه کرد: هم‌اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی‌، خراسان جنوبی و کرمان و بارش باران در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان داریم و در دیگر ‌جاده‌های اصلی کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

جاده‌های ۱۵ استان کشور برفی و بارانی است | آخرین وضعیت ترافیک در راه های کشور کد خبر 648188 برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای سيل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده ای سيل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سفر جاده باران در برخی از محورهای استان مدیر مرکز مدیریت راه ها آخرین وضعیت ترافیک جاده های کشور حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور چالوس محدوده آزادراه تهران شمال از چالوس به سمت تهران و مسیر جنوب به شمال از کرج به سمت چالوس به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسدود است.

وی با بیان این که در حال حاضر ترافیک در محدوده ماسال و طویر کندوان و محور هراز سنگین است، افزود: ترافیک در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

کد خبر 6062840

دیگر خبرها

  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد