Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - به نیت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، ۳۰ هزار قرص نان صلواتی از طریق نانوایی‌های استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، شهدا برای حفاظت از خاک کشور جان گذاشتند، چه چیزی بالاتر از جان که در راه عشق برود، عشق به خاک کشور، مردم، امنیت، آرامش و عشق به خداوند که با جان آن را تضمین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدایی که رفتند تا کشور سر را بالا بگیرد، توپ و گلوله بر تن آن‌ها بنشیند اما ترکش و زخمی بر روی تن وطن نبینند، شهدایی که خط قرمزشان مردم و دفاع از آن‌ها بود، سپر مظلومان شدند تا دیگر شاهد ظلمی نباشند.

شهید حاج قاسم سلیمانی داغ دیگر بر دل کشورمان ایران بود و هنوز هم ما با یاد او اشک در چشم حلقه می‌کنیم و بغض در گلوهامان گیر می‌کند، شهیدی که فقط برای مردم ایران نبود بلکه برای تمام مظلومان عالم پدر بود، شهادت حاج قاسم داغ بر دل وطن نبود بلکه داغ بر دل تمام بی‌پناهان ظلم شده از ظالمان بود.

حاج قاسم یک نفر نبود، او یک مکتب بوده و هست، مکتبی که پس از شهادت او جوانه‌های جدیدی زده و به ثمر خواهند نشست، مکتبی که راهش دفاع از مظلوم است چه هم‌وطن باشد و چه غیر هم‌وطن، مکتبی که الفبای انسانیت را واژه واژه در هم می‌آمیزد و به ما رسم مردانگی و غیرتمندی بر پشتیبانی از مظلوم یاد می‌دهد.

آن‌ها که حاج قاسم می‌شناختند با خبر شهادت او دل‌هاشان آتش گرفت، این زخم هرگز کهنه نمی‌شود و هر سال با سالگرد ایشان داغمان به همان اندازه بر دل‌ها سنگینی می‌کند، مردم نمی‌گذارند قهرمان تاریخ کشورشان از ذهن‌ها حذف شود، حاج قاسم از دل‌ها پاک شدنی نیست حالا دشمن هرقدر بخواهد نام او را پاک کند.

اکنون با لطف خیّران نیک اندیش، به نیت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برخی نانوایی‌های استان چهارمحال و بختیاری، اقدام به پخت و توزیع صلواتی نان در روزهای 14 و 15 دی‌ماه کردند.

نذر سردار| پخت و توزیع نان صلواتی در 20 منطقه استان فارس به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی + تصاویرنذر سردار| توزیع 16 هزار نان صلواتی به نیت حاج قاسم در استان آذربایجان غربی+ عکس و فیلمنـذر سردار| توزیع 80 هزار عدد نان به نیت حاج قاسم در ایلام/ مردم مهمان شهید سلیمانی شدند + فیلمدر این اقدام که مصادف با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شد، 20 نانوایی در دو روز، حدود 30 هزار قرص نان صلواتی را میان مردم توزیع کردند. مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز، ضمن دعای خیر برای شهید سلیمانی، بر تداوم راه این شهید عزیز تاکید کردند.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری حاج قاسم سلیمانی نان صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق اوج ذلالت این رژیم منحوس است، اظهار کرد: این حمله یک جسارت بزرگ علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با تدبیر مقام معظم رهبری، رژیم صهیونسیتی تنبیه شده و پایه‌های سست و لرزان آن فرو پاشیده است.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه پاسخ به اقدام تنبیهی ایران به پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونسیتی گفت: به رژیم صهیونسیتی هشدار می‌دهیم که هر گونه پاسخ به حمله موشکی جمهوری اسلامی، با پاسخی محکم و شدید جبران می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی در تاریخ اسلام ماندگار خواهد بود، بیان کرد: ایران و سپاه سرافراز تنها ذره‌ای از توان نظامی و موشکی خود را به کار گرفت درحالی که رژیم غاصب قدس با تمام امکانات خود نتوانست در مقابل این حمله واکنش نشان دهد.

سلیمانی با بیان اینکه ۷ ماه نگاه تمام مردم دنیا متوجه فلسطین و غزه است، تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم خود که از سال ۱۹۱۷ به دنبال آن است، از هیچ جنایتی دریغ نکرده و کودکان، جوانان و نوجوانان بسیاری را شهید کرده و به خاک و خون کشاندند، ولی استقامت مردم غزه و فلسطین مانع از رسیدن به اهداف رژیم صهیونسیتی شده است.

وی با تأکید بر بازگویی چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی با همکاری انگلیس و آمریکا بیان کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونسیتی بر اساس یک توطئه بزرگ و با کمک کشور‌های مستکبر تشکیل و از سال ۱۹۱۷ تاکنون ظلم و جنایات بزرگی علیه مسلمین و مردمان فلسطین شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یکی از اهداف استکبار از تشکیل رژیم صهیونیستی را نفوذ به ملت‌های مسلمان و نابودی اسلام در منطقه دانست و افزود: سرزمین فلسطین از ابتدای تولد بشر در دست فلسطینان بوده و آنان در آن منطقه سکونت داشتند، ولی اسرائیل این رژیم جنایتکار که بویی از انسانیت و بشریت نبرده، فلسطین را اشغال کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به تجزیه بسیاری از کشور‌های اسلامی توسط انگلیس و آمریکا بیان کرد: انگلیس بسیاری از کشور‌های اسلامی را تجزیه کردند، ولی اکنون بشریت به برکات الطاف و فضل الهی بیدار شده و تمامی کشور‌های آزادی‌خواه و مسلمان علیه رژیم غاصب قدس به پا خواستند.

وی با بیان اینکه استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت نبرده و فقط در فکر ظلم، ستم و جنایت هستند، گفت: آن چیزی که توانست ملت فلسطین و غزه را پیروز کند، مقاومت عاشورایی و ایثار مردمان منطقه و فلسطین بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی، اسرائیل را به عنوان کشور هیچگاه به رسمیت نمی‌شناسد، افزود: عملیات طوفان الاقصی پاسخی به ۶۵ سال ظلم رژیم صهیونسیتی در فلسطین و غزه بود که بغض مردم مظلوم غزه را شکست.

سلیمانی با بیان اینکه تحول خیره کننده رسانه‌ای در دنیا به نفع جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایجاد شده، افزود: فضای مجازی و رسانه‌ها به صورت مردم پایه و خودجوش به کمک و حمایت از مردم فلسطین گسیل شدند.

وی با تأکید بر نزدیک بودن نابودی رژیم صهیونیستی در آینده‌ای نزدیک بیان کرد: اکنون به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نابودی این رژیم منحوس آینده نزدیک هستیم و این یک وعده الهی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه‌ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه‌های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

سلیمانی پایه اساس جنگ نرم را فرهنگ و هنر دانست و بیان کرد: فرهنگی و هنرمندترین مردمان جهان، ایرانیان هستند که باید از این ظرفیت در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد.

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد