Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان کرمان گفت: با شهادت شهید سلیمانی مستحکم‌تر شدیم و امروز راه برون رفت کشور از مشکلات عمل کردن به مکتب شهید سلیمانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی صبح امروز در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب خوبی‌ها و طهارت جسم و روح است اظهار داشت: با شهادت شهید سلیمانی مستحکم‌تر شدیم و مقابل دشمنان می‌ایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز شعله‌های کینه علیه دشمنان اسلام و قاتلان شهید سلیمانی بیشتر است گفت: راه برون رفت کشور در همه سطوح از مشکلات عمل کردن به مکتب شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز همه دل در گرو حاج قاسم دارند و او را محور وحدت بین شیعه و سنی می‌دانند افزود: حاج قاسم عصاره انقلاب اسلامی است و مکتب شهیدسلیمانی بزرگ‌ترین فرصت برای ما است.

وی با اشاره به اینکه با تمام وجود، عاطفه و باور قلبی می‌گویم که شهید سلیمانی تندیس ادب، اخلاق، اخلاص و عرفان است بیان کرد: رویکرد امسال برنامه‌های سالگرد حاج قاسم کاملاً مردمی بود و در تمام شهرستان‌ها مراسم سالگرد حاج قاسم برگزار شد.

معروفی با بیان اینکه امروز همه باور دارند که کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است گفت: از هیچ بنگاه اقتصادی و رده دولتی برای برگزاری سالگرد حاج قاسم یک ریال هزینه نشده است و با افتخار می‌گویم مردم پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه تجمع هیئات مذهبی و موکب‌داران از سراسر کشور در استان کرمان را شاهد بودیم افزود: هفته مقاومت در کرمان از جمعه هفته گذشته آغاز شد و صدها برنامه محوری در استان کرمان با حضور باشکوه مردم برگزار شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های مذهبی در بیت‌الزهرای حاج قاسم در عزای شهادت حضرت زهرا(س) با همکاری هیئات مذهبی برگزار شد گفت: گردهمایی بزرگ فرزندان شهدا و یاران حاج قاسم از سراسر استان در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی کشور و سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سخنران برخی از این برنامه‌ها بودند افزود: یادواره بزرگ شهدای عشایر در کهنوج و در روستای قنات ملک زادگاه حاج قاسم نیز برگزار شد.

افتتاح تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس کرمان/ سرلشکر سلامی: باید ابعاد جهادی شخصیت حاج قاسم به مردم معرفی شودادای احترام سرلشکر سلامی به شهید سلیمانی به روایت تصویرسرلشکر سلامی: مسیر "جهاد" حاج قاسم را با عزت ادامه می‌دهیم/ اجازه نفوذ دشمن را به سرزمین‌های اسلامی نخواهیم داد

معروفی با بیان اینکه در این ایام 10 هزار ختم قرآن برای حاج قاسم برداشته شده است گفت: امکان اسکان 20 هزار نفر در استان ایجاد و بیش از 100 موکب در سطح شهر و محدوده گلزار شهدا توسط کمیته مردمی ستاد برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شد.

وی با عنوان اینکه 700 زائر بین‌المللی از کشورهای مختلف در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و 30 هزار بسته معیشتی با ارزش 15 میلیارد تومان به نام و یاد حاج قاسم بین نیازمندان توزیع شد گفت: ویژگی مهم شهید سلیمانی مردمی بودن او بود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سلیمانی فرمانده سپاه استان کرمان برگزار شد مکتب شهید حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود