Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- شهریار قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، طی ۱۵۱ مورد بازدید از نانوایی‌ها، مرغ فروشی ها، عمده فروشی‌های خشکبار و سوپرمارکت ها، ۱۹ پرونده تخلفاتی تشکیل دادند.

این اکیپ‌های بازرسی، پرونده‌های تخلفاتی مبنی بر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جهت ارجاع به تعزیرات حکومتی تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم این تقاضا را داریم که جهت کمک به مدیریت تنظیم بازار، تخلفات فروشندگان و مراکز عرضه کالا‌های اساسی و کالا‌های مرتبط با کشاورزی را گزارش دهند.

هم استانی‌ها می‌توانند برای گزارش و همکاری‌های لازم با سازمان جهاد کشاورزی با سامانه ۱۲۴ در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی پرونده تخلفاتی تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی حاتمی زاده هویت دار نمودن اراضی کشاورزی را از اولویت‌های اصلی سازمان جهادکشاورزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در سال جاری دانست.   وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از سازمان جهادکشاورزی ممنوع است، اظهار کرد: سنددار شدن اراضی، باعث کاهش پرونده‌های حوزه زمین که غالبا به دلیل تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، می‌شود.   رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت:تحقق تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی به عنوان یکی از اهداف اساسی وزارت جهادکشاورزی از طریق صدور سند اراضی است و با برنامه ریزی‌های انجام شده امید داریم اعتبارات لازم در این خصوص از سوی دولت تامین شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۰ تن کالای اساسی در سراب
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی
  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین