Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی وثوق‌احمدی، دبیر کمیته‌های مردمی مکتب سلیمانی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: به‌مناسبت دههٔ بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، 30 هزار بستهٔ فرهنگی شامل پوستر، برچسب خودرو، شابلون و برخی اقلام برای نقاشی و رنگ‌آمیزی کودکان و نوجوانان توسط 112 مجموعه اعم از هیئت، گروه‌های جهادی، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و خیریه‌ها در استان قزوین توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم‌چنین در 80 مدرسه و مسجد در سطح استان نیز نمایشگاه پوستر و عکس به‌مناسبت دههٔ بصیرت برگزار شد.

وثوق‌احمدی خاطرنشان کرد: در مهدهای قرآن و مهدکودک‌ها نیز نقاشی‌های آماده با موضوع حاج قاسم و بچه‌ها جهت رنگ‌آمیزی توزیع شد و این برنامه برای سنین بالاتر نیز در حوزهٔ نقاشی در نظر گرفته شد تا بتوانیم ارتباطی هر چه بیشتر بین نوجوانان و نونهالان با حاج قاسم برقرار کنیم.

این مسؤول تأکید کرد: برنامهٔ امسال ما در قالب توزیع بسته‌های فرهنگی بوده است، اما دغدغهٔ جدیدی نیز در بنیاد مکتب سلیمانی با موضوع اشتغالزایی شکل گرفته است که در حال شناسایی مناطق مختلف هستیم و قرار بر این است در هر استان یک یا دو منطقهٔ هدف انتخاب شود و بر اساس توان و ظرفیتی که در آن منطقه وجود دارد، در حوزهٔ اشتغالزایی در مناطق گام برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه با اجرای مژده لواسانی میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفتگو کند.

نمایش «توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفتگو می‌شود که سال‌ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی محصولی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود