Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا در دیدار مدیرعامل شرکت هلدینگ پتروشیمی ایرانیان پیگیر یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام شد و بر تسریع در آغاز عملیات پارک پلی پروپیلن در استان تاکید کرد.

وی افزود: با راه اندازی پارک پلی پروپیلن در ایلام با توجه به وجود پتروشیمی و ذخایر غنی نفت و گاز، زنجیره ارزش این صنعت در استان تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام، خواستار تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری و انتخاب سرمایه گذار و آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم که مورد تاکید ریاست جمهوری است، شد.

بهرام نیا با اشاره به اشتغال زایی مستقیم پنج هزار نفر و ۹ هزار نفر غیر مستقیم این پروژه، تاکید کرد: با راه‌اندازی پارک‌پلی پروپیلن و تکمیل زنجیره پایین دستی پتروشیمی ظرف مدت ۲ سال تحولی عظیم در حوزه پتروشیمی استان رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها ایلام پتروشیمی توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام پتروشیمی توسعه اقتصادی ایلام پتروشیمی توسعه اقتصادی پارک پلی پروپیلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی

ایسنا/ایلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

«حمزه محمدی ‌مقدم» با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز ۷ فروردین ماه، ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله، بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، وی افزود: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • شبکه‌های موجود قابلیت جایگزینی و انتقال مسیر ترافیکی میدان مدرس را ندارد
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است