Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان ـ  داریوش امانی گفت: میزان خسارت وارد شده به راه‌های فرعی و روستایی ۶ استان متاثر از سیلاب چند روز اخیر حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هم اکنون راه‌های روستایی بیشترین مورد مسدودی را دارند و تا ۷۲ ساعت آینده همه راه‌های روستایی مسدود بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش باران از چند روز پیش تا کنون در استان های فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان شروع شده و هنوز هم ادامه دارد که سبب وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق شده و خسارت هایی در بخش های ساختمان، کشاورزی و راه ها به دنبال داشته است.

شدت بارش ها در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان بوده و طبق اعلام  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، علاوه بر مسدود شدن مسیر‌های ارتباطی، بالغ بر ۵۰۰ کیلومتر از شبکه راه‌ها و ۵۰ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها خسارت دیدند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری مجید محبی اظهار کرد: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کم‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

کد خبر 739804

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی
  • خسارت سیل به نقاط روستایی یزد