Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانها خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا "سلام الله علیها"، از اقدامات دستگاه‌های مختلف به منظور امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان در استان هرمزگان تشکر کرد. 

وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های مسئول تا پایان رفع مشکلات و آلام مردم مناطق سیل زده استان هرمزگان، همچنان با تسریع در اقدامات، خدمات رسانی به این مردم صبور و نجیب را به عنوان اولويت بسیار مهم انجام می‌دهند و بازدید از مناطق سیل زده به صورت مستمر باید توسط مدیران صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر کشور بر لزوم تسریع در رفع مشکل راه‌های مواصلاتی آسيب دیده بر اثر سیل و برقراری تردد و همچنین رفع مشکل پل‌های آسيب دیده، تاکید کرد و افزود: نوسازی، مرمت و بازسازی جاده‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وحیدی همچنین خواستار توجه ويژه به تأمين وسایل گرمایشی برای سیل زدگان، با توجه به سرمای هوا در این مناطق شد.

وزیر کشور، تأمين و توزیع بیشتر بسته‌های غذایی و استفاده از ظرفيت گروه‌های جهادی و موکب‌ها در راستای پخت غذای گرم برای سیل زدگان را نیز مورد تاکید قرار داد.

وحیدی افزود: رفع مشکل آب هشت روستایی که به دلیل سیل دچار مشکل قطعی آب هستند نیز به سرعت انجام شود.

وزیر کشور با تاکید بر پیگیری جدی جبران خسارت های ناشی از سیل، عنوان كرد: امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده در سیل به مدت دو سال، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان جهت پرداخت بدهی آنها به بخش خصوصی بابت نهاده‌ها، اختصاص بذر رایگان توسط وزارت جهاد کشاورزی برای کشت بعدی کشاورزان، تحویل نهال یارانه‌ای به کشاورزان و حفر چاه جدید به جای چاه‌های آسیب دیده که دارای پروانه بوده و به دلیل سیل پر شده‌اند، از مصوبات برای جبران خسارت‌های سیل در هرمزگان خواهد بود.

وحیدی با اشاره به لزوم فوریت در جبران خسارت سازه‌های آبخیزداری، اضافه کرد: تامین اعتبار این امر و همچنین تامین و انتقال تجهیزات برای لایروبی رودخانه‌ها و بازگشایی  راه‌ها، از طریق سازمان مدیریت بحران کشور صورت می‌گیرد.

در این نشست، پیشنهادات استاندار هرمزگان در خصوص اينكه کشاورزان دارای پروانه چاه، می توانند در کنار چاهی که بر اثر سیل آسيب دیده و پر شده، چاه جدیدی با کمترین فاصله حفر کنند، اختصاص نهال یارانه ای به کشاورزان جهت احداث باغات جدید و پرداخت تسهیلات توسط جهاد کشاورزی به کشاورزان خسارت دیده، جهت پرداخت بدهی آنها به بخش خصوصی، تصویب شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور ستاد بحران هرمزگان مردم رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسوولان دولتی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال مردم سمنان از رئیس جمهور در مسجد امام (ره) مرکز استان بیان کرد: آب مهمترین مشکل مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسؤولان دولتی در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دولت برای تأمین آب مورد نیاز مردم استان برنامه دارد، گفت: امیدواریم که این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

مطیعی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در تمام انتخابات، راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و این امر می‌طلبد که مسئولان هم در راستای رفع مشکلاتشان اهتمام بیشتر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند