Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین با نمایندگان هیات‌های اروپا و کره جنوبی دیدار کرد تا گفت‌وگویی درخصوص روند مذاکرات وین بر سر احیای برجام داشته باشد.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: امروز با آقای چوی جونگ کان، معاون وزیر خارجه کره جنوبی دیدار کردم که برای اعلام حمایت از مذاکرات درخصوص برجام و گفت‌وگو با طرفین درباره دارایی‌های بلوکه‌شده ایران در بانک‌های کره جنوبی، وارد وین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف همچنین در توییت دیگری نوشت: امروز با همکاران اروپایی خود دیداری داشتم تا یادداشت‌ها درخصوص شرایط پیرامون مذاکرات وین را مورد مقایسه قرار دهیم.

چوی جونگ کان، معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی چهارم ژانویه از فرودگاه بین‌المللی اینچِئون غرب سئول راهی وین شد تا با نمایندگان کشورهای عضو توافق هسته‌ای[برجام] در وین دیدار و گفت‌وگو کند.

سفر این مقام کره جنوبی به وین در حالی است که هشتمین دور از مذاکرات وین اخیرا آغاز شده است.

کره جنوبی به واسطه بدهی چند میلیارد دلاریی که به ایران دارد و مدعی است که تحریم های آمریکا مانع پرداخت این بدهی به تهران است، یکی از کشورهایی است که همواره مذاکرات وین را از نزدیک دنبال می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف برجام مذاکرات وین کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی

ایران و کویت در مورد افزایش تلاش ها برای جستجو و نجات کشتی های ماهیگیری، تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تامین امنیت مرزهای دریایی بین ۲ کشور گفت و گو کردند.

به گزارش مشرق، این موضوعات در جریان دیدار سرتیپ «مبارک علی الصباح»‌ مدیر کل گارد ساحلی کویت با سرلشکر «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

وزارت کشور کویت در اعلامیه ای اضافه کرد که این دیدار در ساختمان اداره کل گارد ساحلی در پایگاه دریایی «صباح آل احمد» برگزار شد.

به اعلام این وزارتخانه، در جریان آن راهکارهای تقویت تلاش‌ها برای جستجو و نجات کشتی‌های ماهیگیری تجاری، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، دزدی دریایی و تضمین امنیت مرزهای دریایی بین ۲ کشور مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

در این دیدار طرفین بر ضرورت تقویت همکاری ها برای امنیت مشترک دریایی، تسهیل خطوط تجارت دریایی، حفظ ثبات و امنیت دریانوردی تاکید کردند.

اداره کل گارد ساحلی کویت در ژانویه گذشته یک شناور چند ماموریتی که کار جست وجو و نجات را برعهده دارد و همچنین یک شناور دیگر برای شناسایی و تحقیقات در مورد امنیت دریایی که هر ۲ ساخت وزارت این کشور است را با هدف تقویت توانمندی های دریایی به آب انداخته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • واکنش‌ها به تصویب لایحه کمک نظامی به اوکراین/ از زلنسکی تا پسکوف