Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد گفت: نحوه برگزاری امتحانات پایانی نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امتحانات پایان‌ترم در برخی از دروس صرفاً به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمّدتقی صادقی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد گفت: براساس شیوه‌نامه برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه، آزمون‌های برخی از دروس صرفاَ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و در راستای اجرای مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، امتحانات پایانی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برای دروس خاص مقطع دکتری اعم از اینکه دانشجوی دکتری یا کارشناسی ارشد در آن ثبت نام کرده‌اند صرفاَ به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد بیان کرد:همچنین امتحانات دیگر دروس مقطع تحصیلات تکمیلی و تمامی دروس مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری (الکترونیک) و در بستر سامانه‌های سامیاد و ادوبی کانکت دانشگاه برگزار می‌شود.

 

آزمون پایان ترم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یزد وزارت علوم سازمان سنجش تحصیلات تکمیلی امتحانات پایان صورت حضوری دانشگاه یزد پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هجدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد امروز (۲۸ فروردین) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد، مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، هجدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز سه شنبه (۲۸ فروردین) برگزار می‌شود.

زمان برگزاری جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ بوده و وجه الضمان آن مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است.

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه