Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب استان سیستان و بلوچستان سبب آب گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها و زیرآب رفتن معابر و زیرساخت‌های شهری شد.

وی با اشاره به این بارش‌ها به ۸۰ درصد خانه‌های منطقه کنارک خسارت وارد کرده است، افزود: همچنین ساکنان مناطق مراد آباد، کمپ، جنگلوک، سرخ ریگ، میرآباد و چادران کپرهای خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت تصریح کرد: وضعیت شهر «تیس» بسیار بحرانی است و دهستان‌های عورکی و پیرسهراب در محاصره کامل آب قرار دارند و تبدیل به جزیره شده اند.

وی ضمن تقدیر از نهادهایی که در این مدت یاری گر مردم منطقه بلوچستان بودند، افزود: مسئولان باید نسبت به بهسازی زیرساخت‌های منطقه اقدام کنند زیرا این زیر ساخت‌های شهری پاسخگوی بارش‌های پیش رو نیستند.

کد خبر 5393987

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی معین الدین سعیدی ایجاد زیرساختها قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر شهید سلیمانی عکس استانها سیلاب شهید گمنام ایام فاطمیه تشییع شهدا شهید بارش باران کرمانشاه آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خسارات بسیار به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش لوداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _ پنجشنبه، نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از بخش لوداب و بررسی خسارات وارده ناشی از بارندگی اخیر، اظهار کرد: بارش‌های سیل‌آسای چند روز اخیر خسارات زیادی به مردم و کشاورزان در این منطقه وارد کرده‌است.

وی با اشاره به پراکندگی مناطق و روستاهای لوداب، افزود: بارش‌ها به زمین‌های زراعی و منازل مردم خسارت وارد کرده است که از بنیاد مسکن خواستیم اقدامات لازم در خصوص گل‌ولای وارد شده به منازل مردم و زمین‌های کشاورزی انجام و از انحراف آب جلوگیری شود تا بیش از این به مردم خسارت وارد نشود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شکستگی چند پایه برق دچار موجب قطعی برق برخی از روستاهای لوداب شده بود که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چندین پایه و سیم برق به منطقه انتقال داده شد تا برق سریع وصل شود.

وی تصریح کرد: انحراف رودخانه باعث شستگی پل‌ها و خسارت زیاد به جاده روستای چین شده بود که راهداری با کمک بنیاد مسکن اقدامات مورد نیاز را انجام داد تا آب بیش از این به جاده خسارت وارد نکند.

روستا با اشاره به بازگشایی دهانه پل روستای گرگیان، خاطرنشان کرد: باید پل استانداردی در این روستا احداث شود.

وی گفت: قرار شد خسارت وارد شده به مردم و کشاورزان توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام شود تا از طریق کمک‌های بلاعوض یا اعطای تسهیلات خسارت مردم جبران شود.

کد خبر 739983

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • نگاهی به اقدامات صورت گرفته برای رفع آبگرفتگی معابر اهواز
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • آلودگی آب‌های سطحی عامل بروز بیماری‌های پوستی/ کودکان تن به آب نزنند