Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضرورت نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال در پروژه‌های عمرانی را خواستار شد.

مجید کیانپور افزود: با توجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک حرف نخست را در کشور در زمینه قیر می‌زند آمادگی دارد در زمینه ارتقاء کیفیت قیر توزیعی برای پروژه‎های عمرانی شهری و روستایی، خدمات منحصربه فردی را در سراسر کشور ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک با تاکید بر ضرورت نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال در پروژه‌های عمرانی گفت: رعایت استانداردهای داخلی، بین‌المللی و کالیبراسیون دوره‌ای تجهیزات، اخذ مجوز و داشتن گواهی‌نامه‌های مختلف فنی یکی از پیش نیازهای هر آزمایشگاه برای حضور در پروژه‌های عمرانی بوده و علاوه بر آن ارائه گزارش دقیق مبتنی بر واقعیت نیز امری ضروری است.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به زیرساخت‌ها و توان بالای تخصصی و علمی پرسنل خود آمادگی برگزاری دورهای تخصصی آموزشی حضوری و آنلاین را در سراسر کشور برای مدیران و مهندسین ناظر دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و پرسنل فنی در استانداری‌ها و شهرداری های سراسر کشور را دارد.

کیانپور با اشاره به اینکه برای ساخت ایرانی آباد نیاز به توسعه همکاری‌ها و ارتباط تنگاتنگ با تمام دستگاه‌های اجرایی است، افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شورای‌های فنی تمامی استان‌ها در تمام زمینه‌های همکاری و ارائه خدمات فنی و مهندسی را در پروژه‌های عمرانی ملی و استانی و پایش شریان‌های داخلی و راه‌های شهری دارد که در این خصوص پیش نویسی نیز تهیه و پیشنهاد می‌شود.

وی گفت: با توجه به ضرورت پایداری سازه های قدیمی بالاخص با کاربری عمومی در کشور، ضرورت بازنگری و مقاوم سازی در پروژه‌های نا ایمن بیش از گذشته در کلانشهرها احساس می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم کالا‌های اساسی با قیمت ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و نقش آنها در کنترل و کاهش تورم در استان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها در تمام ۴۳ شهر این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارسال با پیگیری‌های انجام شده بازارچه‌های موقت در ۲۴ شهر این استان دایر شد.

وی افزود: برپایی بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و روز بازار‌ها در کاهش نرخ تورم استان نقش بسزایی داشته است و این سیاست به برای امسال نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد.

حیدری گفت: با توجه به نقش بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در تامین کالا‌های مورد نیاز و همچنین رضایت مردم تلاش می‌شود این بازارچه‌ها از موقتی به دائمی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید

بازارچه‌های دائمی باید در چهارمحال و بختیاری دایر شود

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با رصد بازار و ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم تامین و هرگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی با هدف پیشگیری از هرگونه احتکاری از سوی برخی افراد سودجو تاکید کرد.

حیدری بر ضرورت نظارت کافی و لازم بر داروخانه‌ها و رفع هرگونه کمبود در خصوص دارو‌های مصرفی و مورد نیاز، تامین قطعات یدکی و همچنین لاستیک خودرو و بنگاه‌های املاک و مسکن در استان تاکید کرد.

وی گفت: فرمانداران و اعضای کمیسیون اقتصادی نسبت به برقراری نمایشگاه‌های فصلی اهتمام ورزند و تولیدات خانگی را در این بازار‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خرید و فروش مسکن نهضت ملی در بنگاه‌های املاک خلاف قانون است و باید با نظارت از این اقدام پیشگیری شود.
حیدری با تاکید بر نظارت کامل و لازم در خصوص تامین شکر مورد نیاز صنف و خانوار اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی امکانات لازم برای خرید گندم و همچنین تامین به موقع مطالبات کشاورزان و گندمکاران را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی