Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ایام دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت آیین افتتاح سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در بیت الزهرای حاج قاسم برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ایام دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی آیین افتتاح سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در بیت الزهرای حاج قاسم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان با بیان اینکه خدا را شاکریم که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها میزبان جمعی از هنرمندان از سراسر کشور هستیم اظهار داشت: جشنواره تئاتر سردار آسمانی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هنری در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

مدیرکل ارشاد استان کرمانبا اشاره به اینکه امروز کرمان رنگ و بوی الهی و شهدایی گرفته و روح حاج قاسم بر دل‌ها حاکم است گفت: استقبال خوبی از جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی شده است.

وی با عنوان بالغ بر 246 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد 135 اثر در حوزه تئاتر خیابانی، 71 اثر نمایشنامه نویسی و 41 اثر در بخش رادیو نمایش ارسال شده است افزود: از 21 استان کشور در این دوره از جشنواره در کرمان حضور دارند.

علیزاده با بیان اینکه 16 گروه اجرای بخش خیابانی دارند و 31 اجرای خیابانی در سطح شهر کرمان اجرای عمومی می‌شود گفت: در مجموع میزبان 170 نفر از هنرمندان و عوامل برگزاری جشنواره در شهر کرمان هستیم که از تمام نهادها و ادارات استان که در برگزاری جشنواره همکاری کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تئاتر سردار آسمانی کرمان شهادت سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل