Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گورستان گردی موقعیت تربیتی نیست

سلام جناب شهردار زاکانی
تخصص شما  تربیت نیست
بهتر است قبل از  ورود به حیطه تربیتی با یک مشاور مشورت می کردید .


تربیت  حاصل فرآیندهایی است که در سیستم  جریان داشته و در تعامل هستند

شخصیت و پتانسیل انسانی نیز مانند دیگر پدیده ها از تمامی شاخص ها متاثر است
دانش آموزان  برای شدن  نیاز به نشاط و امید داشته و در تلاش هستند

جناب شهردار زاکانی
پیشنهاد می کنم
گورستان گردانی را اول به مدیران شهرداری تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملی نموده ودر مرحله بعدی به دولت محترم پیشنهاد دهید
تا مدیران خودرا. هرماه  چند روز در گورستان بگردانند

تا ببینند عاقبت قدرتمندان  را
تا اینکه از حقوق نجومی  و خویشاوند بازی و باند پروری و  دنیا پرستی  دست بردارند


تربیت از زندگی و رشد ،واقعیت ها ، طبیعت و اطلاعات مورد نیاز برای من درونی  دانش آموز،شکل می گیرد

اگر دانش آموزی صحنه و یا اطلاعات را برای خود درونی خودش لازم تشخیص ندهد
هرچند تلنبار کنید
تاثیری در تربیت فردی وی نخواهد داشت

محمد مهاجری فعال رسانه ای  هم چند وقت قبل نسبت به سخنان آقای زاکانی این چنین  عکس العمل نشان داد و با انتقاد نوشت؛ ‌آقای ‎زاکانی در یک بدسلیقگی آشکار که اسمش را مدیریت نوین شهری گذاشته، خواستار حضور و گردش دانش آموزان در ‎بهشت زهرا شده است.

وی تصریح کرد؛دوست عزیزی برایم نوشته:بچه های مردم بیایند بهشت زهرا و فرزند ‎#شهردار_تهران برود ‎#سوییس؟



نتیجه :
گورستان گردی اقدام تربیتی نیست
و
گورستان گردی برای مدیران شهری و دیگر مدیرآن یک ضرورت  است


تبریز/16دی
جلیل شمس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت در سال ۱۴۰۳ برگزار و در این جلسه بر هم‌افزایی بیشتر این دو مجموعه برای ساماندهی بیشتر و انضباط بخشی ترافیکی و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان تاکید شد.

در این جلسه شهریار افندیزاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت، مدیران کل و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهان پلیس راهور پایتخت حضور داشتند، مقرر شد: کمیته‌های تخصصی در موضوعات مختلف هوشمند سازی، حمل و نقل همگانی، روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات، آموزش و فرهنگ سازی و سایر امور فنی و حقوقی تشکیل و به صورت مستمر ماهانه، با برگزاری جلسات مشترک، مسائل و مشکلات مربوط به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در کمیته‌های مربوطه مطرح و حل و فصل شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روز پلیس راهور پایتخت و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اعلام آمادگی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طرف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برای هماهنگی و همکاری بیشتر با پلیس راهور پایتخت در جهت ساماندهی و روان‌سازی ترافیکی معابر اظهار نمود: "هدف از تشکیل جلسات مشترک در عالی‌ترین سطح مدیران دو مجموعه، تبادل نظر و انتقال تجارب مدیریتی و کارشناسی، همفکری، مشارکت و هماهنگی مدیران درباره مباحث گوناگون ترافیکی و در نهایت بهبود خدمات کیفی و کمی پلیس و شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل و ترافیک به شهروندان تهرانی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر پاسخ‌گویی به مسائل ترافیکی در چارچوب امور تخصصی و کارشناسی افزود: رفع معضلات ترافیک شهری نیازمند هماهنگی و ایجاد تعامل در جهت هم افزایی، بین پلیس راهور تهران بزرگ و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بویژه میان فرماندهان و نیروهای خدوم پلیس راهور و مدیران و کارکنان پرتلاش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و اقدام‌های مشترک این دو مجموعه می‌تواند باعث نظم‌دهی بیشتر به نظم بخشی امور حمل و نقل و ترافیک شهری و تسهیل رفت و آمد شهروندان و ارائه خدمات مناسب مسافران در پایتخت شود.

گفتنی است در این جلسه، موارد مهم ترافیکی شهر تهران از جمله راهکارهای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو و عابران پیاده، بررسی و رفع نقاط پرحادثه، ارائه نکات ایمنی و آموزش‌های لازم راهنمایی و رانندگی به اقشار مختلف از جمله موتورسواران و رانندگان سامانه حمل و نقل عمومی و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف دیدگاه‌های خود را برای اتخاذ تصمیمات مناسب مطرح ارائه کردند.

کد خبر 6087763

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری