Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، آنها در دیدار فردا محکوم به شکست دادن ذوب‌آهن هستند. - اخبار ورزشی -

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت نساجی برای بازی با ذوب‌آهن گفت: ما ظهر امروز (جمعه) به مشهد رسیدیم تا فردا برابر ذوب‌آهن به میدان برویم. این شرایط اصلاً برای ما خوب نیست، چون دو فاکتور مهم را در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها سود نبردن از امتیاز میزبانی و مسئله دیگر غیبت هواداران نساجی در ورزشگاه است که اگر این دو امتیاز را داشتیم قطعاً نتایج بهتری می‌گرفتیم. نساجی تیمی است که تماشاگران فوق‌العاده‌ای دارد و تیم ما بابت غیبت آنها و همچنین نداشتن یک ورزشگاه خوب برای بازی‌های خانگی ضرر کرده است.

وی در ادامه افزود: ما فقط به ظاهر میزبان هستیم و این وضعیت برای تیمی مثل نساجی اصلاً خوب نیست. البته با همین شرایط سخت تا الان بد نتیجه نگرفتیم و در هفت بازی گذشته هم شکست نخوردیم که این خیلی باارزش است. حالا هم بازی با ذوب‌آهن را در پیش داریم که قطعاً بازی آسانی نخواهد بود.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد تیمش در بازی با هوادار عملکرد خوبی نداشت، خاطر نشان کرد: در این بازی از روزهای خوب خودمان فاصله داشتیم، ولی امیدوارم در بازی با ذوب‌آهن سه امتیاز را بگیریم. ما در این بازی محکوم به شکست دادن حریف هستیم و امیدوارم در مشهد سه امتیاز را بگیریم.

اعلام ورزشگاه محل برگزاری دیدار نساجی - ذوب‌آهن

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران بازی با ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال

آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در شرایطی پیگیری شد که از ساعت ۱۶:۳۰ لیورپول رده سومی در ورزشگاه آنفیلد و با قضاوت کریس کاوانا، پذیرای کریستال پالاسی بود که با ۳۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار داشت.

در شرایطی که یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی، شکست برابر آتالانتا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را یک حادثه قلمداد کرده بود، اما در دقیقه ۱۴ این دیدار، کار تیمی بازیکنان کریستال پالاس کافی بود تا ابرچی ازه دروازه قرمز‌ها را باز کند تا سکوتی مرگبار در آنفیلد حاکم شود.

لیورپول در ۴۵ دقیقه دوم هم نتوانست به گل برسد تا شانس صدرنشینی در این هفته لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد و موقعیت‌های متعددی را از دست داد تا با قبول این شکست، امیدهایش برای قهرمانی کمرنگ شود.

لیورپول ۱۰ سال قبل نیز با تساوی سه بر سه مقابل کریستال‌پالاس، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را از دست داد و اکنون تاریخ برای این تیم تکرار شد.

اکنون منچسترسیتی از ۳۲ بازی، ۷۳ امتیاز اندوخته دارد و صدرنشین است و آرسنال با یک بازی کمتر و ۷۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. لیورپول نیز با ۷۱ امتیاز در جایگاه سوم است.

این بازی در شرایطی به پایان رسید که لیورپول ۲۲ موقعیت گلزنی داشت، اما نتوانست مانع از شکست خود شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • پدری: مالک توپ باشیم پی‌اس‌جی را شکست می‎‌دهیم
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • تلخی دوچندان شکست مقابل ذوب‌آهن برای بانوان هوادار تراکتور