Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان در حال حاضر ۶۵ زنجانی بر اثر ابتلا به کووید - ۱۹ در مراکز درمانی آستان بستری هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۵ هزار و ۳۷۹ مورد مثبت سرپایی براساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۸۰۰ نفر رسیده و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست نداده است.

در حال حاضر ۶۵ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۲ مورد بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۱ هزار و ۵۴۳ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۴۸ هزار و ۷۸۲ مورد رسیده است.

طبق آخرین آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۶ هزار و ۶۲۶ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۳ هزار و ۴۰۳ مورد رسیده است.

انتهای

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در ایران زنجان استانی اجتماعی ابتدای شیوع مبتلا به کرونا استان زنجان موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار اسیران کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که شمار فلسطینیان ساکن کرانه باختری که به اسارت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درآمده‌اند باز هم افزایش یافته است.

بر اساس گزارش این موسسه حقوقی فلسطینی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش ۳ روزه خود به اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» واقع در کرانه باختری ۵۰ شهروند فلسطینی از جمله برخی افراد زخمی‌شده را بازداشت کرده است.

همچنین باشگاه اسیر فلسطین گزارش داد که شمار فلسطینیانی که پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به ۸۴۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6084790

دیگر خبرها

  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد