Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت السلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و همچنین سالروز شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی  گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از رحلت حضرت محمد (ص) در آن شرایط سخت حاکم از هر ابزاری برای دفاع از امامت و ولایت استفاده کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت شهدای اخیر حادثه کورین زاهدان گفت: آنان در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و جانانه دفاع کردند و جان خود را در این راه از دست دادند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی در مورد مساله فضای مجازی و حاکمیت دشمن بر آن به دلیل اینکه آنان خود آن را بوجود آورده اند و هر طور که بخواهند می توانند به نفع خود از آن استفاده کنند.

وی گفت: دشمن آنچه را که به عقاید و اخلاق مردم آسیب می رساند را در این فضا منتشر می‌کند و در عوض جلوی انتشار مسائلی که به ضررش است را می گیرد برای مثال هر کس که بخواهد از حاج قاسم سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند آن را حذف و برای ضربه زدن به افکار و اخلاق سیاسی و اجتماعی مردم از آن استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام  محامی گفت: مسوولان باید بیشتر تلاش کنند تا هر چه زودتر شبکه ملی را راه اندازی کنند تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب کنترل آن بدست خودمان باشد و در کنار آن برای نظارت بر فضای موجود نیز تلاش شود.

وی گفت:  سطح شناخت مردم نیز باید درباره مسائلی که در فضای مجازی مطرح می شود افزایش یابد به گونه‌ای که از میان مسائلی که می بینند و می شوند درست ترین آن را قبول کنند.

امام جمعه زاهدان به بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان بویژه بارندگی‌های جنوب استان و در حاشیه دریای عمان که بسیار شدید بوده و مردم این مناطق آسیب دیده‌اند و خانه های آنان نیز نیازمند بازسازی است اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های شهر و مناطق به گونه‌ای اصلاح شود که در سال‌های بعد دوباره درگیر این مشکلات نشویم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم