Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین آزاده پیراکوه عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان کشور در این باره مطالبی را درتوئیتر به اشتراک گذاشته و از حضور غیر قانونی پسر مسعود سلطانی فر در یکی از کلاس هاس مربیگری تنیس خبر داده است.

این خبرنگار درباره این موضوع نوشت: از اتفاقهای عجیب کلاس مربیگری درجه ۲ تنیس یکی اینکه محمد سلطانی فر، پسر وزیر سابق و البته یسری افراد دیگه، راه میانبر میرن و بدون طی روال قانونی، درجه های مربیگری رو طی می کنن؛ اما کلی قهرمان ملی پوش و مربی، سالهاست تو نوبت اند و هنوز بهشون اجازه حضور تو این دوره ها داده نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره ها انقدر تو تنیس حاشیه و حریف و حدیث داره که تعجب میکنم وقتی میبینم دبیرکل کمیته بدون توجه به اینها، به اختتامیه میره و تقدیر میکنه. کاش متولیان دوره توضیح بدن که مگر نباید فاصله ۴ سال بین طی درجه ها طی بشه، چطور آقازاده ها کمتر از دو سال، دو مرحله میرن بالا؟

کد خبر 648402 برچسب‌ها مسعود سلطانی‌فر تنیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد