Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته چهاردهم فوتبال ایران فردا در مشهد به انجام می‌رسد، دوئل شهر خودروِ قعرنشین با پرسپولیس که سودای صدرنشینی دارد و به دنبال پیروزی مقابل حریف مشهدی و تداوم روزهای خوب خود در لیگ بیست و یکم است.

سرخ‌پوشان در شرایطی به مصاف حریف بحران‌زده مشهدی می‌روند که این مسابقه برای سرمربی پرسپولیس حال و هوای متفاوتی دارد؛ یحیی گل‌محمدی با شهر خودرو در لیگ هجدهم توانست به آسیا برود و در تاریخ فوتبال خراسان نام خود را جاودانه کند و تا نیم‌فصل لیگ نوزدهم سکان تیم مشهدی را در اختیار داشت اما پیشنهاد پرسپولیس یحیی را از این تیم جدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جدایی یحیی از شهر خودرو به مقصد پرسپولیس، هزینه‌بر بود و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت سرخ‌ها وعده داد که این رضایت‌نامه را پرداخت می‌کند اما با گذشت دو سال از انتقال گل‌محمدی به پرسپولیس، هنوز خبری از پرداخت هزینه رضایت‌نامه یحیی نشده است. بیشتر بخوانید: سال ها درباره تختی به مردم دروغ گفتند! درگیری علیرضا دبیر و وزیر ورزش در روز تماس سردار با تیم مطرح اروپایی ادعای روز: تماس تصویری سردار و مدیران لیون

در آخرین اقدام کمیته استیناف رأی صادره برای این پرونده را به سود باشگاه شهر خودرو اعلام کرده و طبق رأی پرسپولیس حدود ۸ میلیارد باید پرداخت کند و مشهدی‌ها معتقدند که این رأی مربوط به ۲ سال قبل بوده و در این فاصله طبق توافقی که در قرارداد بوده بایستی روزی ۱۰ میلیون تومان دیرکرد پرداخت شود که مجموعاً عددی حدود ۱۵ میلیارد تومان است!

حالا در این شرایط، یحیی گل‌محمدی فردا در مشهد باید پرسپولیس را مقابل تیم سابق خود به میدان بفرستد که اصلا شباهتی به آن تیم پرقدرت لیگ هجدهم ندارد و باید دید سرمربی پیشین شهر خودرو این‌بار در کسوت سرمربی پرسپولیس چه عملکردی را در مشهد و در ورزشگاه ثامن الائمه خواهد داشت.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه شهر خودرو باشگاه پدیده مشهد باشگاه پرسپولیس باشگاه شهر خودرو لیگ برتر بیست و یکم یحیی گل محمدی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!

به گزارش خبرآنلاین،قیمت این حواله‌ها معمولا در حدود ۲ تا ۴ میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای نز شرایط فرق می‌کند.

روزگار خودرو در گزارشی نوشت:خودروهای لوکس بنز از مدل c کلاس، cla و کلاس a در سامانه یکپارچه انجام شد و حال قیمت های نجومی برای حواله‌های این خودروها تعیین می‌شود.

قیمت حواله خودروی بنز c کلاس ۱۲ تا ۱۳ میلیارد تومان در فضای مجازی است.

حواله بنز cla هم حدود ۹ الی ۱۲ میلیارد تومان قیمت دارد و برای کلاس هم قیمت ۱۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

نکته جالب اینجاست که قیمت نهایی این سه مدل خودرو در بازار آزاد بین ۱۸ تا ۲۲ میلیارد تومان اعلام شده است.

آلمانی ها هم برای جانبازان

دو مدل مرسدس بنز C۱۸۰ و CLA۱۸۰ خودروهایی هستند که برای جانبازان در نظر گرفته شده است. این دو محصول البته جزو نسخه‌های پایه محسوب می‌شوند اما با این وجود به نظر می‌رسد که با واردات این خودروها شرکت ستاره ایران نیز که از قدیم واردات محصولات بنز را بر عهده داشت دوباره به میدان بازگردد. نکته جالب اینجاست در حالی که ارز برای واردات خودرو و حتی کارکرده‌ها وجود ندارد شاهد ورود خودروهای آلمانی برای جانبازان هستیم.

مشخصات فنی

هر دو خودروی مورد نظر از پیشرانه بنزینی و برقی به صورت ترکیبی استفاده می‌کنند. مرسدس بنز CLA‌ از پیشرانه ۱.۳ لیتری توربو بهره می‌برد که توان حداکثری آن با ترکیب پیشرانه برقی به ۱۳۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن.متر گشتاور می‌رسد. توان این پیشرانه‌ها نیز از طریق گیربکس هفت سرعت دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

اما مردس بنز کلاس C ۱۸۰ توان بیشتری نسبت به مدل CLA دارد. این خودرو از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌برد که توان آن با کمک پیشرانه برقی به ۱۷۰ اسب بخار می‌رسد و حداکثر گشتاور آن روی ۲۵۰ نیوتن.متر قرار دارد. گیربکس این خودرو نیز پیشرفته‌تر و از نوع ۹ سرعت دوکلاچه تر است. یکی از نکات جذاب درباره مرسدس C۱۸۰‌ سیستم انتقال قدرت آن است که به محور عقب توان را منقل می‌کند و می‌تواند جذابیت بیشتری البته برای جانبازان داشته باشد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889160

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • رکورد قیمت حواله خودرو‌های جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت