Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم فوتبال خوبی روی زمین ارائه می‌کنند ورزشگاه امام‌رضا بهترین انتخاب بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل نساجی در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد گفت: از سفر دوباره به استان مقدس خراسان‌رضوی خوشحالم، دو ماه پیش بود که برای دیدار با پدیده به مشهد آمدیم و حالا دوباره جهت تقابل با نساجی اینجا حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص انتخاب این شهر و ورزشگاه امام‌رضا از جانب تیم نساجی که میزبان این دیدار است افزود: از مسئولان نساجی به‌خاطر انتخاب شهر مقدس مشهد و ورزشگاه باکیفیت امام‌رضا کمال تشکر را دارا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اهمیت این دیدار تصریح کرد: این دیدار برای ذوب‌آهن و نساجی که در جدول رده‌بندی همسایه یکدیگر هستند بسیار مهم و حساس خواهد بود، ارزش این بازی بیشتر از سه امتیاز است.

تارتار ادامه داد: تیمی که پیروز این جدال باشد خودش را از تیم‌های پایین‌جدول جدا می‌کند و تمرکزش را بر روی رتبه‌های بالایی‌جدول خواهد گذاشت.

وی با اشاره به عملکرد نساجی و کیفیت این تیم گفت: نساجی تیم با برنامه‌ای است، کادرفنی باهوش و باتجربه و بازیکنان با کیفیتی دارد و از آنجا که فوتبال خوبی روی زمین ارائه می‌دهند این زمین را انتخاب کردند، چند هفته است که شکستی نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه اظهار کرد: بر دو تیم شرایط خوبی دارند، ما هم در هفته‌های گذشته فوتبال‌مان را روی زمین اجرا کرده‌ایم، امیدوارم هر دو تیم بتوانند با نمایش یک بازی خوب به زیبایی این دیدار بیفزایند و برنده‌اش هم تیم ما باشد.

تارتار در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن غایبی در مقابل نساجی خواهد داشت یا خیر عنوان کرد: یکی دو بازیکنمان مصدومیت جزئی دارند که باید فردا ببینیم می‌توانند ما را همراهی کنند یا خیر.

وی در پایان درخصوص عملکرد رو به بهبود ذوب‌آهن در چند هفته اخیر خاطرنشان کرد: اول فصل تغییرات زیادی داشتیم و من هم اعلام کردم هواداران باید صبور باشند، آزمون و خطاهای‌مان را انجام داده‌ایم و از لحاظ گرفتن نتایج مناسب در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم، در نهایت تیمی که استحاق برد را داشته باشد فردا پیروز خواهد شد.

کد خبر 547175

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی تارتار شاگردان مهدی تارتار تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورزشگاه امام رضا تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد