Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:10:10 GMT

تارتار: غایب اصلی ما، هواداران هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۷۳۳

تارتار: غایب اصلی ما، هواداران هستند

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش شرایط خوبی را برای دیدار با نساجی دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی اظهار کرد: خوشحالم که دوباره در مشهد هستم. تشکر می‌کنم از مسئولین نساجی برای انتخاب این شهر به دلیل کیفیت خوب ورزشگاه تشکر می‌کنم. 

وی ادامه داد: دو تیم در جدول همسایه هستند و تیمی که پیروز سود، می‌تواند خودش را از پایین جدول جدا کند و به جمع بالانشینان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی تیم باکیفیتی دارد و روی زمین فوتبال بازی می‌کند و فکر کنم به همین دلیل این ورزشگاه را انتخاب کرده است. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و برنده زمین تیم ما باشد. ما تغییرات زیادی داشتیم و ابتدای فصل هم این را گفتم. آزمون و خطای خود را انجام دادیم و شرایط خوبی داریم. نساجی هم چند هفته‌ای است که نباخته و آن‌ها هم شرایط خود را دارند. 

تارتار درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم اما دو بازیکن ما مصدومیت جزیی دارند و باید دید تکلیف آن‌ها چه می‌شود. غایب اصلی هواداران هستند که جایشان در ورزشگاه خالی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تارتار تيم فوتبال ذوب آهن استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود و تلاش خواهد کرد که شکست بازی رفت در ورزشگاه خانگی‌اش برابر این تیم را جبران کند. 

دمبله که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در بازی رفت موفق شد یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و پس از گلزنی هم خوشحالی مفصلی کرد که به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم سابقش خوش نیامد. 

هواداران بارسا معتقد بودند که در طول دوران حضور این بازیکن در این تیم همیشه در سخت‌ترین و بدترین شرایط و با وجود مصدومیت‌های متعدد و طولانی از او حمایت کردند و او حتی به خاطر ژاوی و دیگر هم تیمی‌هایش هم نباید چنین واکنشی را نشان می‌داد. 

همین باعث شده است که آنها به صورت جدی به فکر تلافی کردن این رفتار ستاره فرانسوی باشند و برنامه‌های خاصی را برای او در نظر بگیرند و به نظر می‎‌رسد که امشب، شب سختی برای دمبله در ورزشگاه مونتجوئیک باشد، اتفاقی که احتمالا به ضرر پی اس جی که چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • جشن پرشور و تماشایی هواداران لورکوزن بعد از قهرمانی در ورزشگاه + ویدئو
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!