Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@20:06:55 GMT

جاده چالوس یکطرفه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۸۷۶

جاده چالوس یکطرفه شد

به علت ترافیک سنگین حدفاصل مرزن آباد تا میانک و سیاه بیشه تا گچسر تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران-شمال از جنوب به شمال ممنوع اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی سرپرست پلیس راه کشور با اعلام این خبر افزود: ترافیک در محور هراز در محدوده چلاو، تونل شماره یک، شاهاندشت، بایجان- آب اسک و آبعلی و محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند و همچنین  جاده قدیم و آزادراه تهران - پردیس در محدوده جاجرود در مسیر شمال به جنوب سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست پلیس راه کشور ترافیک در آزاد راه قزوین - رشت روان است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاده چالوس یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، آنچه در این خبر آمده است، «ایده‌ای در شهرداری تهران است که براساس آن، از سوی یک مقام شهرداری گفته شده، بزودی طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران حذف می‌شود».

اما ماجرای این خبر و ایده طراحان نسخه جدید چیست؟

به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی‌های نشان می‌دهد، از آنجا که مقام مسول حوزه ترافیک در شهرداری، در مصاحبه‌ای که انجام داده،‌ «نحوه حذف طرح زوج و فرد» را به شکل شفاف توضیح نداده است، دو سناریو درباره چگونگی این حذف وجود دارد.

در سناریوی اول، ممکن است شهرداری تهران به دنبال این باشد که «مقررات محدودکننده تردد خودروها در رینگ اصلی طرح ترافیک تهران» را عیناً به رینگ بیرونی یعنی «بزرگراه‌هایی که الان مشمول طرح زوج و فرد هستند»، گسترش دهد.

به بیان ساده، ممکن است فکری که مدیران شهرداری در سر دارند این باشد که «معافیت‌های رفت و آمد خودرو در محدوده زوج و فرد از بین برود و در این محدوده، عیناً مقررات طرح ترافیک اجرا شود».

اما در سناریوی دوم، ممکن است شهرداری تهران قصد دارد،‌ «رفت و آمد خودرو در محدوده زوج و فرد را کاملاً آزاد و شبیه سایر خیابان‌های تهران کند».

یک عبارتی مدتی است مدیران شهر بکار می‌برند مبنی بر «تاثیر طرح ترافیک روی شب‌مردگی مناطق مرکزی تهران». از روی این عبارت شاید بتوان، سناریوی دوم را محتمل دانست.

با این حال، عبارت متضاد دیگری توسط مدیران جدید شهر مطرح شده مبنی بر اینکه، «تردد خودروهای بنزینی در مرکز تهران محدود می‌شود». این هم، سناریوی اول را محتمل می‌کند.

طرح ترافیک اصلی، در حال حاضر مناطق ۶ و ۷ و ۱۲ و بخش‌هایی از مناطق ۱۱ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ را شامل می‌شود. زوج و فرد اما بخش‌هایی از مناطق ۲ تا ۴ و بخش‌های گسترده‌ای از ۱۰ تا ۱۹ را دربر گرفته است.

هر چند، عوارض دریافتی در این طرح،‌ به گونه‌ای است که «خودروها براحتی وارد هر دو محدوده می‌شوند».

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899131

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی