Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@12:13:27 GMT

دستگیری مرد اسیدپاش در شاهین شهر

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۳۵۱

دستگیری مرد اسیدپاش در شاهین شهر

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی صادقی با بیان اینکه عصر روز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه یک مورد اسیدپاشی به مرکز فرماندهی عملیات پلیس ۱۱۰ گزارش شد، اظهار داشت: در این حادثه فرد عاشق پیشه که جواب رد شنیده بود در خیابان نظامی شاهین شهر اقدام به خودسوزی با اسید کرده بود که با دخالت شهروندان رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فرد به هفت نفر از کسانی که قصد نجات وی را داشتند اسید پاشیده است که چهار نفر از آنها آسیب سطحی دیده و سه نفر نیز دچار سوختگی شده و به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: بعد از عملیات ویژه پلیسی مرد ۴۵ ساله که مرتکب اسید پاشی شده بود توسط عوامل انتظامی شهرستان دستگیر و با دستور دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه بازداشت شد.

منبع: مهر این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودسوزی اسیدپاشی شاهین شهر مرد اسیدپاش دخالت شهروندان شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نصرآباد پس از انجام کار اطلاعاتی یک شکارچی غیر مجاز را در حین شکار در کوه‌های اطراف روستای نصرآباد شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند. 

صادقیان گفت: در بازرسی به عمل آمده از محل و خودرو شکارچی یک قبضه اسله شکاری غیر مجاز و تعداد ۲۰ عدد فشنگ کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین تیراندازی در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر درزاهدان
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند