Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:36:04 GMT

راه‌اندازی آکادمی تخصصی بدمینتون در یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۷۴۱

راه‌اندازی آکادمی تخصصی بدمینتون در یزد

محسن صادقیان، رئیس هیئت بدمینتون استان یزد در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: این هیئت در نظر دارد با راه‌اندازی آکادمی بدمینتون استان، با جذب و آموزش استعدادها در سنین کم و ابتدایی در یک فرآیند مناسب و نظارت شده بازیکنانی حرفه‌ای پرورش دهد.

وی با تاکید بر این‌که این مرکز بیشتر از سنین پایین شروع به آموزش حرفه‌ای خواهد کرد، افزود: این بازیکنان می‌توانند به صورت حرفه‌ای آموزش دیده و در آینده جذب تیم‌های منتخب استان، باشگاهی و ملی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان با اشاره به این‌که آکادمی بدمینتون استان برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان و داوران را نیز در دستور کار خود خواهد داشت، گفت: این آکادمی با برنامه ریزی‌های منظم فضای مناسبی را برای پرورش استعدادهای این رشته ورزشی از سوی مربیان استانی و کشوری در استان ایجاد خواهد کرد تا ضمن ساماندهی آموزش‌ها و تحت نظارت انجام شود.

رییس هیئت بدمینتون استان با توجه به این‌که یزد طی سالهای اخیر در زمینه ورزش بدمینتون یکی از استان‌های مطرح کشور بوده است، گفت: ورزش بدمینتون طی سال‌های گذشته شکل حرفه‌ای در کشور به خود گرفته و تیم‌های خوبی در سطح استان‌ها به صورت حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای  شروع به فعالیت کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که این تیم‌ها از استان‌های مختلف بازیکن جذب کرده و به خدمت می‌گیرند، تصریح کرد: از این جهت هم اکنون نیاز به تربیت بازیکن بصورت تخصصی در رشته بدمینتون بیش از پیش احساس می‌شود.

به گفته وی، به همین دلیل در هیئت بدمینتون استان موضوع تاسیس و راه‌اندازی آکادمی بدمینتون به تصویب رسید تا در زمینه آموزش تخصصی بازیکنان به فعالیت بپردازد.

صادقیان در پایان با دعوت از علاقمندان به این رشته ورزشی جهت ثبت‌نام اولیه در آکادمی تخصصی بدمینتون استان، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این آکادمی می‌توانند با مراجعه به دفتر  هیئت بدمینتون استان واقع در سالن بدمینتون شادروان جمال مسعودی واقع در مجموعه ورزشی شهید پاک نژاد یزد و یا با شماره تلفن ۳۶۲۶۴۵۴۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن صادقیان استان یزد خبرگزاری فارس هیئت بدمینتون آکادمی هیئت بدمینتون استان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک با حضور نزدیک به 40 نفر از هنرمندان این حوزه و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد.

در این دوره آموزش تخصصی هنرمندان سفال و سرامیک استان با طراحی بدنه سفال، رفع معایب لعاب، اصلاح و بهینه‌سازی گل و اصلاح کوره و حرارت دهی آشنا شدند.

اولین روز از این دوره آموزشی، با حضور 20 هنرمند سفال و سرامیک شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه و مهدی‌شهر، در سمنان و دومین روز آن با حضور 20 هنرمند دیگر از شهرستان‌های شاهرود، دامغان و میامی، در شهرستان شاهرود برگزار شد.

این دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان باهدف افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقاء صنایع‌دستی استان با همکاری جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898726

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!