Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم لیگ بیست‌ویکم فوتبال بعد از ظهر امروز شنبه ، هیجدم دی با انجام همه مسابقات برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه طبق برنامه از ساعت ۱۴ تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از ذوب‌اهن اصفهان میزبانی می‌کند.

سریال دنباله‌دار میزبانی‌های خارج از خانه نساجی که هفته دوازدهم به اصفهان کشیده شده بود در هفته چهاردهم به مشهد رسید و این بار الهامی و شاگردانش باید در ورزشگاه مجهز امام رضا(ع) میزبانی از حریفان را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از نگاه کادر فنی و مدیریتی نساجی، این تیم در فصل بیست‌ویکم عملا به دلیل بازی نکردن در قائمشهر هرگز میزبان نبود.

نساجی پس از انصراف از برگزاری بازی‌های خانگی در زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه شهدای ساری تا زمان بهسازی چمن این ورزشگاه، ابتدا در هفته دوازدهم از نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبانی کرد و اکنون در هفته چهاردهم از ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبانی می‌کند ؛ شرایطی که به گفته اعضای کادر فنی نساجی به دلیل سفرهای متعدد و جابه‌جایی مستمر محل بازی‌ها بر کیفیت بازی تیم اثر منفی می‌گذارد. با این حال کیفیت چمن ورزشگاه‌های غیرخانگی نساجی اجازه می‌دهد که بازیکنان بهتر تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی را اجرا کنند.

تقابل نساجی و ذوب‌آهن در هفته چهاردهم برای هر دو تیم که فقط یک امتیاز از هم فاصله دارند پراهمیت است. ذوب‌آهن با ۱۷ امتیاز از ۱۳ مسابقه در رتبه نهم جدول ایستاده و نساجی که تا پیش از پایان هفته سیزدهم بالاتر از ذوب‌آهن قرار داشت اکنون با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

سبقت از نساجی با دو برد پیاپی

سبزپوشان اصفهان تا پیش از هفته دوازدهم ۱۱ امتیاز داشتند و با سه امتیاز کمتر نسبت به نساجی پایین‌تر از این تیم قرار گرفته بودند ، اما با کسب دو برد پیاپی مقابل تراکتور در تبریز و فجر سپاسی در اصفهان توانستند از نساجی و تیم‌های پایین جدول فاصله بگیرند و به رتبه نهم صعود کنند. در واقع از دست رفتن دو فرصت مناسب برد برای نساجی در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های پایین جدولی نفت مسجدسلیمان و هوادار سبب شد که ذوب‌آهن با توجه به دو بردی که کسب کرد از نساجی پیش بیفتد. این در حالی است که نساجی طی دو هفته اخیر فرصت داشت تا از رتبه هشتم به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کند، اما با تساوی هفته قبل مقابل هوادار دو پله سقوط کرد و در رتبه دهم ایستاد.

حریف نساجی در هفته چهاردهم با این که یک امتیاز و یک پله بالاتر از نساجی قرار دارد، در گلزنی وضعیت بهتری نسبت به نساجی ندارد. ذوب‌آهن در ۱۳ بازی گذشته ۸ بار دروازه حریفان را باز کرد که چهار گل کمتر از تعداد گل‌های زده نساجی است ، اما علکرد دفاعی دو تیم تقریبا نزدیک است. ذوب‌آهن ۱۲ گل دریافت کرد و دروازه نساجی ۱۳ بار باز شد که میانگین دریافت یک گل در هر بازی را برای این تیم ثبت کرده است.

مرور تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر کفه ترازو را به سود حریف اصفهانی سنگین‌تر می‌کند. ذوبی‌ها در ۶ مسابقه لیگ برتری که طی سه فصل اخیر بین دو تیم برگزار شده سه بار پیروز شدند و دو مسابقه هم با تساوی پایان یافت. یک دیدار نیز به سود نساجی پایان یافت که مربوط به آخرین تقابل دو تیم در هفته بیست‌وهشتم فصل قبل است. نساجی در آن مسابقه توانسته بود با گل‌های عبدالکریم اسلامی و حسین زامهران ذوب‌آهن را ۲ – ۱ در اصفهان شکست دهد.

نساجی برای این که فاصله خود با تیم‌های پایین جدول را حفظ کند و افزایش دهد باید به هر سه امتیاز این مسابقه فکر کند ، زیرا هوادار تهران یک پله پایین‌تر از نساجی به دو امتیازی این تیم رسیده و صنعت نفت آبادان نیز در رتبه دوازدهم با ۱۳ امتیاز نساجی را تعقیب می‌کند. هوادار امروز مهمان گل‌گهر است و صنعت نفت آبادان نیز از تیم قعر جدولی نفت مسجدسلیمان میزبانی می‌کند.

نساجی با توجه به تقابل فولاد خوزستان با مدعی قهرمانی یعنی سپاهان اصفهان و احتمال شکست یا تساوی فولاد مقابل طلایی‌پوشان اصفهان می‌تواند علاوه بر پشت‌سر گذاشتن ذوب‌آهن در جدول، به سبقت گرفتن از فولاد و دو پله صعود در جدول هم امیدوار باشد.

مسابقه بین نساجی و ذوب‌آهن را سعادت وفاپیشه داوری می‌کند و علیرضا ایلدروم، محمد عطایی  یاس همرنگ کمک‌های او در قضاوت این دیدار هستند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ساکت الهامی ذوب آهن ورزشگاه شهدای ساری لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ساکت الهامی ذوب آهن ورزشگاه شهدای ساری لیگ برتر فوتبال هفته چهاردهم ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)

به گزارش ورزش سه، در جریان بازی نساجی و تراکتور هوادار حاضر در ورزشگاه از پیروزی تیم محبوبش به وجد آمده بود و با پرچم قرمز به دورن زمین آمد و لوان پولی دروازه‌بان این تیم را در آغوش گرفت.

حضور این هوادار در زمین دیگر سکوها را به وجد آورده بود و به تشویق او پرداختند و صحنه عجیب و جو جالبی در ورزشگاه وطنی حاکم شد!

نساجی که در منطقه خطر حضور دارد سه امتیاز مهم کسب کرد و این پیروزی مقابل تیم پرستاره نساجی رقم خورد و برد ارزشمند و هیجان‌انگیز برای هواداران و اعضای تیم نساجی بود و روز فراموش نشدنی را تجربه کردند.

عکسها: معین نادری

دیگر خبرها

  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی