Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  ساعت 3:20 بامداد 10 دی، مأموران کلانتری در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های خانی‌آباد خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو پسر جوان با ضربه‌های چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما یکی از آنها به علت شدت آسیب وارده جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیق از دوست مقتول، او به افسر پرونده گفت: به همراه مقتول به‌نام بهنام و یکی دیگر از دوستانم در محله 13 آبان زندگی می‌کنیم.

جنایت ناخواسته به خاطر دعوای شبانه

شب حادثه باهم سوار ماشین شدیم تا دور دور کنیم که دوست دختر سابق بهنام، با او تماس گرفت و خواست تا به خانی‌آباد برویم و ما هم به آدرسی که پریا داده بود رفتیم. اما به محض رسیدن آنها دعوایشان شد و درهمین موقع پسر جوانی که مدعی بود دوست پریا است وارد درگیری شد بعد هم چند نفر از بچه محل‌هایشان به سراغ ما آمدند و دعوا شروع شد.

آنها به ما حمله کرده و مرا مصدوم کردند و با چاقو ضربه‌ای به‌صورت بهنام زدند. دوستم را به بیمارستان منتقل کردند اما ضربه‌ای که به او زده بودند مرگش را رقم زد.

به دنبال اظهارات پسر جوان تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه یافت و پسر فراری پس از چند روز توسط کارآگاهان جنایی بازداشت شد.

او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و در حالی که از جنایتی که مرتکب شده بود پشیمان بود ،گفت: شب حادثه خواب بودم که با سر و صدای دعوا در کوچه مان بیدار شدم. برای اعتراض از خانه بیرون رفتم و ناخواسته وارد دعوا شدم اما در این درگیری دست به قتل زدم. از جنایتی که رخ داده پشیمانم و درمدتی که فراری بودم یک شب نخوابیدم و عذاب وجدان رهایم نکرد.

با اعتراف پسر جوان به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنایت اخبار حوادث جنایت زندگی مأموران شبانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگران بازیگران خارجی دنیا جهانبخت بازیگران مهاجرت کرده فال سحر قریشی حقوق بازنشستگان بازنشستگی بازیگران پیشکسوت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت به ایرنا گفت: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است. 

این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی توسط پلیس پایتخت بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد، چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

در همین ارتباط پایگاه خبری بصیرت نوشت: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند. این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

tags # حجاب اسلامی ، اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد