Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه هجدهم دی ماه ۱۴۰۰ گفت: امروز با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای حجم ترافیک است.

رنجبر افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی بیان داشت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

کد خبر 5394428 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید رنجبر پلیس راهور ترافیک وضعیت معابر شهرداری تهران قاسم سلیمانی شورای عالی استان ها خسارات سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران غلامحسین محسنی اژه ای شورای شهر تهران مترو قوه قضاییه پیر حسین کولیوند امداد رسانی مجتبی خالدی شهید سلیمانی حکم انتصاب مسیر غرب به شرق مسیر شرق به غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر

تین نیوز

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس آباد به سمت مشگین شهر تا ۲ سال آینده خبر داد.

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس آباد به سمت مشگین شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

​وی تصریح کرد: محور پارس آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه های این مسیر به ویژه پل ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش بینی می شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین شهر به صورت چهار بانده به بهره برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می رود و در محدوده بیله سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت رسانی به فرودگاه پارس آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه