Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  از ۲۳ پرونده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر که مورد بررسی قرار گرفته، ۴ مورد تبرئه و ۱۹ مورد جریمه نقدی شده است.

جعفر شهامت گفت : پرونده‌های مذکور شامل ۱۸۵ مورد تخلف است که عمدتا مربوط به عدم درج نرخ واقعی حمل و نقل، صدور بارنامه برای ناوگان عمومی فاقد تجهیزات ایمنی یا لاستیک غیرمناسب و سوء استفاده از کارت هوشمند راننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

افزایش ۱۱ درصدی سفر با ناوگان مسافری خراسان شمالی

به گفته او ۶۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در خراسان شمالی در حال خدمات رسانی در بخش کالا و مسافر است و ۸ هزار و ۲۴۶ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان فعال هستند که تخلفات مرتبط با مقررات حمل و نقل در کمیسیون ویژه‌ای در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور نماینده انجمن‌های صنفی مرتبط تشکیل و رأی متناسب صادر و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری خراسان شمالی تخلفات شرکت های حمل و نقل حمل و نقل کالا و مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت استان در فروردین ماه امسال بیش از ۱۷۹ هزار تردد از وسایل نقلیه باری را رصد و پایش کرده و بیش از ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ده درصد مجاز شناسایی شده است این میزان از تخلفات معادل بیش از ۱۰ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده که عدد قابل توجهی می‌باشد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است بنابراین کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد.

جهانیان گفت: بدین منظور اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را مجهز به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت کرده است.

او افزود: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست که مزایایی، چون عدم اتلاف زمان، صرفه جویی سوخت و حذف نیروی انسانی را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی کرده و اطلاعات آن را به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌کند. در مرحله بعد در باسکول‌های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه خاطی به طور دقیق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات از جمله اعمال جریمه، تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌گردد. "

او افزود: از دیگر مزایای استفاده از این تکنولوژی شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بار نامه و مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در استان جهت برنامه ریزی و مدیریت بر آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی