Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یادواره ۵۲ شهید جاویدالاثر با حضور دریادار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ، حجة الاسلام رییسی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع)، خانوادهای معظم شهدا وجمعی از مسؤولین و فرماندهان نیروی دریایی سپاه در مشهد مقدس برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تقدیر از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت صدور و  تقدیم پیام ویژه به این  یادواره  ۵۲ شهید جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه  و ضمن عرض خیر مقدم ویژه حضور خانواده‌های معظم شهدای جاویدالاثر نیروی دریایی سپاه گفت: هر ملتی دارای هویتی است و تصویری از هویت هر ملت در جهان ، معرف هر ملت است، آن چه هویت هر ملت را معرفی می کند رشادت، شجاعت ، وفاداری، سلحشوری آن ملت است که شهدای والامقام ما، ایران اسلامی را اینگونه عزتمندانه به دنیا معرفی کرده اند، امروز دنیا ما را به مقاومت، ایستادگی در برابر استکبار ،داشتن روحیه غیرت ، مردانگی و تسلیم نشدن مقابل ظالمان می شناسند که این جایگاه افتخار آفرین مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی های شهدای والامقام ماست که باید همیشه قدردان شهدایمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با بیان اینکه والدین شهدا شایسته زیباترین و فاضل‌ترین واژه‌ها هستند، تصریح کرد: مردم ایران اکنون بر قله شرف ، عزت و ایمان که شهدا رقم زده اند ایستاده‌اند و این مرهون تربیت اسلامی شما پدران و مادران گرانقدر شهدا می باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با بیان اینکه شهدای ما تندیس‌های زنده وفاداری، صدق، عقیده و ایمان هستند، گفت: آنها حجت‌های خداوند روی زمین هستند و ستارگانی هستند که به ما راه را نشان می دهند و هرچه امروز افتخار و فضیلت داریم از جانفشانی های آنها است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه رهبر ما محکم در برابر صاحبان زر ، زور و تزویر سخن می‌گویند ، خاطرنشان کرد: اگر حرمت نوامیسمان حفظ شده و سرزمینمان تحت اشغال بیگانه نیست به واسطه روح بلند شهیدان است ما قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان هستیم و در مقابل تمام والدین شهدا سر تعظیم فرو می آوریم و به ایشان افتخار می کنیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهدا را گشایش گر راه عزتمندی و افتخار آفرینی دانست و افزود: آنها اجازه ندادند صف طولانی سپاهیان دشمن بر کشور مسلط شود، نا أمنی و بی هویتی در کشور حاکم شود بلکه آنها با ایثارگری خود مایه فخر ، شکوه و آرامش جامعه شده اند نعمت بزرگ امنیت در کشور، امروز به برکت خون شهداست.

دریادار پاسدار تنگسیری ادامه داد: امروز جبهه پوشالی و سست استکبار جمع شدند تا از پیشرفت نظام اسلامی ما جلوگیری کنند دستپاچه شده‌اند دانشمندان انقلابی ما را می‌کشند، فرمانده رشید و غیور ما را با حجم وسیعی از  تجهیزات نظامی که برای از بین بردن یک مقیاس وسیع جغرافیایی است به شهادت می رسانند تا شاید بتوانند جلوی رشد وتعالی  حقانیت و حقیقت انقلاب اسلامی در عالم جلوگیری کنند ولی نخواهند توانست، چرا؟ چون ما بر حق هستیم، ما پیرو آموزه‌های اسلام ناب هستیم و تا زمانی که گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) هستیم، پیروزیم و بر مشکلات فائق خواهیم شد. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اعلام آمادگی کامل رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به عنوان فرزندان غیورملت عزیز ایران اسلامی گفت: همه ما در مسیر مکتب امام و شهدا برای دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی  ایران در عرصه خلیج نیلگون همیشه فارس ، دریای عمان و دریای خزر با اقتدار، محکم و با صلابت ایستاده‌ایم. 

سردار تنگسیری ادامه داد : راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزاییم و با  ابزارهای پیشرفته ای که در دست داریم ، به هیچ کس نیازمند نیستیم و همچنان با ایمان و توکل بر خدا در  عرصه مبارزه با دشمن زبون یافته خواهیم ماند و در هر جایی که تهدیدی بر علیه نظام بشود به شدت و قاطع پاسخ خواهیم داد.

در حین برگزاری یادواره ۵۲  شهید جاوید الاثر نیروی دریایی سپاه ، پیکر طیب و مطهر یک شهید خوشنام دفاع مقدس برای تبرک و تیمن در این مراسم  حاضر و فضای بسیار معنوی جلسه حاکم کرد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای جاوید الاثر تکریم و تجلیل شد و پس از آن حجة الاسلام رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان سخنانی از طرف خانواده محترم شهدا از فرمانده ولایی و شجاع نیروی دریایی سپاه بابت اهتمام ویژه ایشان نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی - معنوی بویژه یادواره های شهدا  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار تنگسیری هرمزگان بندرعباس شهادت حاج قاسم فرمانده نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه بردسکن در مراسم یادواره ۳۴ شهید ورزشکار این شهرستان، شهدا را قهرمانان واقعی کشور دانست و اظهار داشت: جوانان امروز دنبال الگو و اسطوره هستند و لازم است شهدای ورزشکار و قهرمانان وطن به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.

 

سرهنگ علیرضا جنیدی، شهدای ورزشکار را قهرمانان نامدار و واقعی عرصه جهاد دانست و افزود: این عزیزان پهلوانان واقعی ملت ما به شمار می روند، در زمان حیات خویش، پهلوان و قهرمان بودند و امروز نیز بهترین قهرمانان و پهلوانان ما هستند.

 

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن همچنین به عملیات غرورآفرین وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: امروز دشمنان ‌می خواهند این عملیات بزرگ و بی‌ نظیر را ناچیز جلوه دهند در صورتی که بزرگترین عملیات پهبادی در دنیا بوده است که توسط هوا فضای سپاه شکل گرفته است.

 

وی گفت: این عملیات در یک برنامه هماهنگ با تایید شورای عالی امنیت ملی کشور صورت گرفت و طبق اصل پنجاه منشور سازمان ملل یک دفاع کاملاً مشروع بود.

 

سرهنگ جنیدی گفت: اگر این عملیات توسط سپاه صورت نمی‌گرفت دشمنان در داخل کشور اقدامات بعدی را انجام می دادند اما نیروی هوا فضای سپاه آنها را در اهداف خود ناکام کرد و سر جای خود نشاند.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ ترین پیام های این عملیات به رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان او این بود که اگر کوچک‌ ترین خطایی از آنها علیه ایران اسلامی سر بزند از مبدا جمهوری اسلامی عملیات‌ های دیگری انجام خواهد گرفت.

 

در ابتدای این مراسم مسئول مرکز  تربیت بدنی سپاه بردسکن  با قدردانی از نهادها  و اداراتی که در برگزاری این یادواره مشارکت داشتند، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی کشور بسیار تاثیرگذار است.

 

سرهنگ فریدون مزینی افزود: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند و ورزشکاران  ما در  رشته های مختلف ورزشی باید به  شهید ابراهیم هادی و دیگر شهدا تاسی بجویند و آنها را الگو و اسوه خود قرار دهند


قرائت وصایای شهدا، اجرای گروه سرود و شعرخوانی توسط استاد مجتبی نظام آبادی از شاعران کشوری از دیگر برنامه های یادواره شهدای ورزشکار بردسکن بود.


این مراسم به همت مرکز تربیت بدنی سپاه، تربیت بدنی فراجا، اداره ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت