Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:08:06 GMT

تیم هوادار را در سیرجان شکست می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۰۷۱

تیم هوادار را در سیرجان شکست می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم گل‌گهر شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: خدا را شاکریم، که بازی قبل را با اینکه شرایط خوبی نبود بردیم و جای تأسف داشت که مردم خوب مسجدسلیمان، مردم خونگرم، مردمی که ثروت دارند، در این شرایط باشند؛ واقعاً جای تأسف است ما دیدیم این مردم با صداقت و با دست خالی زمین را آماده کردند، امیدواریم که مسئولین به فکر باشند و نگاه و عدالت نسبت به همه تیم‌ها یک مدل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی در خصوص تیم هوادار گفت: به آقای عنایتی تبریک می‌گویم یک مربی جوان، یک مربی که بالاخره خودش از پایه شروع کرد، یک تیم خوب درست کرده، یک تیم قوی که دوندگی زیادی دارند و با کمترین موقعیت برای خودشان ایجاد گل می‌کنند به همین دلیل این بازی یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود.

وی ابراز داشت: برای اینکه شرایط‌مان در جدول بهتر بشود، امیدواریم که بتوانیم فرامین تاکتیکی که به بازیکنان‌مان دادیم، انجام بدهند و ۳ امتیاز بازی را بگیریم چون واقعاً به این ۳ امتیاز نیاز داریم تا در جدول شرایطمان بهتر بشود.

سرمربی گل‌گهر در مورد مصدومان تیم گل‌گهر هم بیان کرد: اولاً جا دارد ما از تیم پزشکی‌مان تشکر بکنیم، چرا که نهایت تلاش‌شان را می‌کنند؛ خوشبختانه به غیر از فرشید باقری بقیه بازیکنان رسیدند، آماده هستند.

کد خبر 5394491

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم گل گهر سیرجان تیم هوادار لیگ برتر فوتبال ایران قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا عکس استانها سیلاب خطبه های نماز جمعه شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه شهید گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!