Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر ۴ استان کشور برای پشتیبانی امدادی مناطق حادثه دیده در مناطق سیل زده این استان در حال خدمات رسانی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سالار اظهارداشت: سه تیم از قم، ۲ تیم از خراسان جنوبی، ۴ تیم از یزد و ۲ تیم از اصفهان به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در مجموع ۱۱ تیم عملیاتی با ۵۰ نفر نیروی کارآزموده به همراه ۱۱ خودرو و تجهیزات لازم و اقلام ضروری از قبیل ۳۲ دستگاه موتور پمپ آب و لجن کش تاکنون به استان اعزام شده و در کنارک در حال خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در چند روز اخیر با توجه به ابعاد گسترده خسارات وارده سیل اخیر و نیاز به اقلام معیشتی بزرگترین محموله امدادی شامل ۱۲۳ تن اقلام امدادی و زیستی شامل پتو، کنسروجات و سبد غذایی از طریق سه فروند هواپیما‌های ارتش و سپاه در کنارک تخلیه شد.

وی خاطر نشان کرد: امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان تا بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی با قوت ادامه دارد. برچسب ها: مناطق سیل زده ، سیستان و بلوچستان ، هلال احمر ، امداد رسانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هلال احمر امداد رسانی سیستان و بلوچستان هلال احمر مناطق سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان