Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:47:46 GMT

کسب امتیاز تنها هدف ما در مقابل گل گهر است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۰۲۲۲

کسب امتیاز تنها هدف ما در مقابل گل گهر است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عنایتی شامگاه جمعه در خصوص بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم، تیمی که به لحاظ ساختاری فوق‌العاده قدر است و مربی هم روی نیمکت دارد که پر افتخارترین مربی لیگ برتر است، ما می‌دانیم که چه بازی سختی مقابل این تیم داریم، تمام صحبت‌هایی که باید انجام می‌دادیم، و نکاتی را که باید برای بازی به بچه‌ها گوش زد بکنیم، انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارهایمان را در تمرین جلو بردیم، ان‌شالله که بازی خوبی مقابل گل گهر داشته باشیم. می‌دانیم که کارمان سخت هست ولی تلاشمان را می‌کنیم مثل بازی‌های گذشته رو به جلو حرکت بکنیم و من مطمئنم با شرایطی که بچه‌های تیممان دارند و انگیزه‌ای که در این بازی وجود دارد کسب امتیاز می‌کنیم، باید این انگیزه را از بازی‌های قبل بیشتر بکنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم، امیدوارم که بازی زیبایی از آب در بیاید و بتوانیم این روند رو به جلو ادامه بدهیم.

وی در مورد مصدومان تیم هوادار بیان کرد: متأسفانه محمد قاضی، محسن طرحانی، سید محمد حسینی، حسین صادقی مصدوم هستند، این به خاطر فشردگی لیگ است، فکر می‌کنم همه تیم‌ها این اتفاق برایشان می‌افتد، ولی بازیکنان جایگزین فوق‌العاده هستند، ما در بازی‌های قبلی هم کم مصدوم نداشتیم.

عنایتی اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، بحث رکوردها برای ما زیاد مهم نیست، ما برای هر بازی برنامه داریم، و روی برنامه‌های خودمان پیش می‌رویم.

کد خبر 5394515

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم هوادار رضا عنایتی تیم گل گهر سیرجان قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا عکس استانها سیلاب خطبه های نماز جمعه شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه شهید مقابل گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است