Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در نظر دارند مسابقه‌ای را در تاریخ 23 بهمن در تگزاس برگزار کنند. در حالی که حدود یک ماه به این مبارزه دوستانه زمان باقی مانده، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفت‌وگویی به شعار "مرگ بر آمریکا" تاکید کرد.

فاکس نیوز در گزارشی نوشت: علاوه بر اظهارات ضد آمریکایی دبیر، او گرین کارت آمریکا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش در حالی منتشر شده که شنیده می شود رئیس فدراسیون کشتی 7 سال پیش اقامت خود را در آمریکا لغو کرده و برای سفر به این کشور جهت مبارزه دوستانه و اخذ ویزا همراه ملی‌پوشان راهی دبی شده بود.

علیرضا دبیر که در المپیک سیدنی مدال طلای کشتی آزاد را از آن خود کرد، گفت: «ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. بعضی‌ها زیاد حرف می‌زنند اما کار زیادی نمی‌کنند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم.»

با توجه به صحبت‌های مطرح شده این احتمال وجود دارد سفارت آمریکا برای رئیس فدراسیون کشتی ویزا صادر نکند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اومیکرون مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس علیرضا دبیر گرین کارت تیم ملی کشتی اومیکرون مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!