Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -در هفته چهاردهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، ذوب آهن در خارج از اصفهان، مهمان نساجی مازندران خواهد بود.روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده مسابقه دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۴ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود. ورزشگاه خانگی نساجی در دست بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن با ۱۷ و نساجی با ۱۶ امتیاز در رده‌های نهم و دهم جدول قرار دارند.

دیگر بازی امروز را سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کنند؛ مسابقه‌ای که از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

این دو تیم که مجوز‌های لازم از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کرده اند، تنها نمایندگان فوتبال ایران در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

سپاهان با ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول است و فولاد با ۱۸ امتیاز هفتم است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد

به گزارش ورزش سه،  استقلال فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت، صدرنشینی فعلی رفابت‌های لیگ در حالی به این دیدار پای خواهد گذاشت که هواداران آبی‌پوش استقبال ویژه ای از این دیدار انجام داده‌اند.

علاوه بر جایگاه بانوان‌که خیلی زود بلیط‌هایش به فروش می‌روند، جایگاه روبه روی استادیوم نیز تمام بلیط هایش به فروش رفته است و هواداران استقلال از این پس تم‌ها می‌توانند بلیط های طبقه دوم و همچنین پشت دروازه را خریداری کنند.

تا این لحظه ۸۹۵۴ بلیط از طبقه دوم و ۳۰۹۶ بلیط از پشت دروازه باقی مانده که پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از این بلیط ها در ساعت‌ های آتی به فروش برود.

گفتنی است پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت می‌رود و می‌تواند در صورت پیروزی موقتا صدرنشین لیگ شود و منتظر لغزش استفلال شود و در صورت تساوی و یا برد برزیلی های لیگ ایران، استقلال این شانس را دارد تا اختلاف یک‌امتیازی خود را بالاتر ببرد و شانس خود برای قهرمانی را بیش از پیش کند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود