Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به آغاز احداث تصفیه خانه آب باغ پرندگان گفت: این سیستم با تصفیه و بازچرخانی مجدد آب برکه‌های موجود در باغ پرندگان که پرنده‌ها بیرون آن زندگی می‌کنند تصفیه کرده و مجدد به چرخه برمی‌گرداند.

او با تاکید بر این که این تصفیه‌خانه از شیوع بیماری بین پرندگان جلوگیری می‌کند،می گوید: با اجرای این تصفیه خانه کیفیت آب باغ پرندگان همواره حفظ شده و در نبود آن حدود ۴۰۰ هزار لیتر در هر نوبت شست‌وشوی آبنما‌ها دورریز داشت که ۸۰ درصد آب با اجرای سیستم ذخیره شده و به چرخه برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به بازگشایی باغ پرندگان و استقبال مردم از این مجموعه گفت: در صدد هستیم تا کیفیت خدمات و امکانات این مجموعه را تقویت کرده و بهره‌وری مطلوبی در روند تسهیلات ایجاد شده در این مجموعه داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغ پرندگان قم شهرداری قم باغ پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نونهال اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر به موضوع تصفیه خانه پساب شهرستان مشگین شهر که سال‌ها مورد دغدغه عمومی و اذیت روستاهای اطراف بود تکمیل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر با قدردانی از زحمات دست اندرکاران اجرای طرح گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری صورت گرفته و تاثیرگذاری قابل توجه در حوزه کشاورزی و صنعت در منطقه تسریع اجرای پروژه ضروری به نظر می رسد.

نونهال با تاکید بر بهره برداری سریع پروژه تصفیه خانه پساب مشگین شهر تصریح کرد: با حمایت دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات احصائی وارد عمل شدیم که دادستانی به مسئولان ذیربط در این امر مهلت یک ماهه داده است.

نونهال خاطرنشان کرد: سلامتی مردم خط قرمز دستگاه قضائی بوده و در این راستا هر گونه نارسایی و کوتاهی صورت گیرد مورد تعقیب کیفری خواهد بود.

کد خبر 6082377

دیگر خبرها

  • فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است
  • شیوع بی‌رویه چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی ؛ ۴۸ درصد آنها چاقند | برگزاری مسابقه کاهش وزن در مدارس
  • بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک
  • برخورد قضایی با پرنده فروشان دوره گرد در بافق
  • هشدار مهم درباره شیوع ۳ بیماری ویروسی از مرز شرقی
  • شیوع 3 بیماری از داخل افغانستان به ایران/ زنگ هشدار در خراسان رضوی به صدا درآمده است
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران