Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: جمعیت تحت پوشش این صندوق در استان به بیش از ۱۲۹ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، یونس معزز مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۳ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه روستای وعشایری قرار گرفتند و جمعیت تحت پوشش این صندوق در استان به ۱۲۹ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معزز با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ کارگزار صندوق بیمه روستائیان در مناطق مختلف استان خدمات بیمه ارائه می کنند افزود: برای افزایش افراد تحت پوشش این بیمه باید از تمام ظرفیت‌های موجود از، جمله روحانیون روستا‌ها، اشخاص معتمد و دستگا‌ه‌های مربوطه استفاده شود.

وی افزود: روستاییان و افراد ساکن شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر با پرداخت ۱۵ سال حق بیمه و پس از رسیدن به سن ۶۵ سالگی بازنشسته محسوب می‌شوند و هرماه مستمری می‌گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با اشاره به روش‌های پرداخت بیمه دراین صندوق گفت: مراجعه به شعب بانک‌های کشاورزی و ملت، پرداخت از طریق درگاه اینترنتی rosta. ir و استفاده از دستگاه پوز که در اختیار کارگزاری‌ها قرار دارد روش‌های پرداخت حق بیمه سالیانه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آذربایجان غربی پوشش کشاورزی بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بیمه روستائیان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی تحت پوشش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این زمینه ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر زیرحمایت نیکوکاران قرار دارند.

رضا مهرافروز افزود: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

 پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان هفته اکرام ایتام است.

دیگر خبرها

  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند