Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی مرحله بیست و هشتم فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز (شنبه 18 دی ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش برنا، در طرح فروش فوق العاده دی ماه ایران خودرو سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از طریق قرعه کشی عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح 3  میلیون و 799 هزار و 182 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

به گزارش برنا، در طرح فروش فوق العاده دی ماه ایران خودرو سه محصول راناپلاس با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از طریق قرعه کشی عرضه شد. در این طرح 3  میلیون و 799 هزار و 182 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی  بیست و هشتمین فروش فوق العاده، 7.000 نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. در این طرح فروش  بیشترین تقاضا برای خودرو پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای با 2 میلیون و 515 هزار و 347  متقاضی به ثبت رسیده است.

 

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو پژو ایران خودرو پیامک ایران خودرو پژو پیامک خودرو برنا دنا پلاس اتوماتیک ثبت نام ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو فروش فوق العاده سقف شیشه ای ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| قرعه کشی جنجالی بلیط ژاپن در سال ۷۰

آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۶۹ و ۷۰ هواپیمایی ملی ایران، در اقدام مراسم قرعه کشی سفر به ژاپن را برگزار کرد که در سال ۷۰ با جنجال و تنش در ورزشگاه امجدیه خاتمه یافت.

دربارهٔ تعداد ایرانیانی که هنوز در ژاپن مهاجر هستند، به دلیل مهاجرت‌های غیرقانونی، آمار دقیقی در دست نیست.

تعداد این مهاجران حدود ۷ تا ۱۰هزار نفر تخمین زده می‌شود که یک‌پنجم سال‌های اول دهه ۷۰ است.

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • عکس| قرعه کشی جنجالی بلیط ژاپن در سال ۷۰
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • استارت سربازان رنگرز: رونمایی از قرعه های آسیایی
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات